شناسهٔ خبر: 49718315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون جهاددانشگاهی خراسان رضوی خبر داد

واکسیناسیون دانش‌آموزان بالای ۱۷ سال در جهاد دانشگاهی خراسان رضوی بدون ثبت‌نام قبلی

معاون پزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: واکسیناسیون دانش‌آموزان در مرکز واکسیناسیون جهاد دانشگاهی براساس رده سنی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و بدون نوبت قبلی انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا بیدخوری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه از ابتداء شهریورماه سال جاری جهاددانشگاهی خراسان رضوی به منظور کمک به نظام بهداشت و درمان استان و به منظور تسریع افزایش سطح واکسیناسیون به عنوان اقدامی موثر برای مقابله با همه‌گیری کووید ۱۹ اقدام به راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون نموده است، اظهار کرد: مرکز واکسیناسیون جهاددانشگاهی خراسان رضوی پس از صدور مجوز از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با هدف ارائه خدمات به گروه‌های هدف راه اندازی شد و در مرحله اول بخشی از اعضاء هیات علمی مراکز آموزشی علمی کاربردی استان خراسان رضوی در این مرکز واکسینه شده‌اند.

 وی افزود: گروه‌های شغلی معرفی شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچون اصناف، کارکنان اداره کل مخابرات، نظام پرستاری، تعزیرات،تجهیزات پزشکی در این مرکز واکسینه می‌شوند.

معاون پزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر نیز دانشجویان دانشگاه‌های مشهد و به ویژه دانشجویان مراکز علمی کاربردی با ارائه کارت دانشجویی در مرکز جهاددانشگاهی خراسان رضوی، واکسینه می‌شوند. همچنین واکسیناسیون دانش‌آموزان براساس رده سنی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و بدون نوبت قبلی انجام می‌شود.

بیدخوری با تاکید بر اینکه مرکز واکسیناسیون جهاددانشگاهی خراسان رضوی به صورت داوطلبانه بر اساس رسالت ذاتی این نهاد انقلابی مبنی بر ارائه خدمات به شهروندان، فعالیت می‌کند، تصریح کرد: تمام پروتکل‌های بهداشتی در این مرکز به صورت دقیق رعایت می‌شود، علاوه بر این کادر مجرب فنی نیز با این مرکز همکاری می‌کنند.

وی یادآور شد: با شیوع گسترده کرونا در کشور در اواخر سال ۹۸، سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی بر اساس رسالتش مبنی بر ارائه خدمات دانش بنیان به جامعه خصوصا اقشار کمتربرخوردار و حمایت از نظام سلامت استان،  اقدام به راه اندازی اولین مرکز سرپایی  تشخیص کووید ۱۹ در استان نمود و از آغاز فعالیت تا کنون بیش از ۱۰۰هزار نفر از خدمات این مرکز با تعرفه دولتی استفاده نموده‌اند و در موارد بسیاری نیز آزمایشات به صورت رایگان انجام شده است.

معاون پزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی افزود: تمامی شهروندان می‌توانند برای واکسیناسیون به این مرکز  به نشانی چهارراه دکترا، سه راه ادبیات، مجتمع دکتر علی شریعتی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی مراجعه نمایند.

انتهای پیام

نظر شما