شناسهٔ خبر: 49717763 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس پیام تبریکی صادر کرد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین

دفاع مقدس رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند. دفاع مقدس طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرز‌های سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال‌زدنی آن‌ها جاودانه شد. این هفته در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت غیور ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روز‌هایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستادی نموده و بر بلندای قله‌ی افتخار بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.
 
بیشتر بخوانید:
بی‌شک هفته بزرگداشت «دفاع مقدس» که به فرموده مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه‌های سرداران دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روزافزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور استان چهارمحال و بختیاری را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما