شناسهٔ خبر: 49717571 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امدادگران هلال‌احمر خراسان رضوی به عتبات عالیات اعزام شدند

مشهد- ایرنا- سرپرست جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: هیات ۶ نفره امدادی هلال‌احمر استان به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانسی برای ارائه خدمات به زائران اربعین راهی عتبات عالیات شد.

صاحب‌خبر -

سیدآرش صالحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال به دلیل شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا، خدمات هلال احمر در مراسم عزاداری ایام اربعین و سفر به عتبات عالیات به صورت متمرکز از تهران برنامه‌ریزی می‌شود.

وی ادامه داد: بدین ترتیب فراخوان نیروها، سازماندهی و تعیین محل خدمت و ماموریت در بخش های مختلف امدادرسانی، به صورت متمرکز و کاملا برنامه‌ریزی شده از سوی مرکز و سازمان امداد و نجات جمعیت انجام می‌شود.

سرپرست هلال احمر خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از آن، امسال شمار زائران اعزامی به عتبات عالیات محدود است و به همین دلیل تاکنون تنها نیازی که به خراسان رضوی اعلام شده، اعزام یک دستگاه اتوبوس آمبولانسی و ۶ نیروی امدادگر و نجاتگر بوده است که این گروه دیروز به منطقه مورد نظر اعزام شد.

صالحی گفت: خدمت به زائران پیاده حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توفیق بزرگی است که امسال ما به دلیل شرایط کرونایی، از آن محروم ماندیم و از مردم و زائران انتظار داریم با توجه جدی به توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و به منظور حفظ سلامت خود، از انجام سفر پیاده به عتبات عالیات، به شدت پرهیز کنند.

نظر شما