شناسهٔ خبر: 49717410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

برگزاری ۱۳۳ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان...

اقتصاد ایران: قروه- فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قروه از برگزاری ۱۳۳ عنوان برنامه در طول هفته گرامیداشت دفاع مقدس در سطح این شهرستان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد رضا مؤمنی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس نیز از فرهنگ عاشورایی و نبرد عاشورایی درس گرفته است.

وی افزود: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی و مردمی برای هفته دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا

برنامه‌های خاصی را در طول این هفته تدوین کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه اظهار کرد: ما انقلابمان را در جنگ به جهانیان ثابت کردیم و ابهت دو ابر قدرت غرب و شرق را شکستیم.

مؤمنی افزود: هفته دفاع مقدس مزین است به شعار ما مقتدریم و به همین مناسبت ۱۳۳ عنوان برنامه در طول این هفت روز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: چهار شنبه ۳۱ شهریور ماه مزین است به نام پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که ۲۰ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان قروه برگزار می‌شود.

سرهنگ مؤمنی اظهار داشت: پنج شنبه اول مهرماه مزین است به نام شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی و سربازان بوده و ۱۶ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان قروه برگزار می‌شود.

وی افزود: جمعه دوم مهرماه مزین است به نام معنویت، زنان، خانواده و سلامت که ۱۲ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قروه اعلام کرد: شنبه سوم مهر ماه مزین است به نام ولایت مداری، جوانان، علم و دانش پژوهشی که ۱۸ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان برگزار می‌شود.

مؤمنی افزود: یک شنبه چهارم مهر ماه مزین است به نام دفاع همه جانبه، پشتیبانی، مردمی و اصناف که ۲۰ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دوشنبه پنجم مهر ماه مزین است به نام وحدت ملی، بصیرت دشمن شناسی و استکبار ستیزی که ۱۷ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان قروه برگزار می‌شود.

مؤمنی اظهار داشت: سه شنبه ششم مهر ماه مزین است به نام نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، عشایر و پیشمردگان کرد مسلمان که ۱۷ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان قروه برگزار می‌شود.

وی افزود: چهارشنبه هفتم مهر ماه و آخرین روز هفته دفاع مقدس، مزین است به نام فرماندهان، عزت مداران حماسه آفرینان که ۱۳ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان قروه برگزار می‌شود.

مؤمنی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دیدار با ائمه محترم جمعه و اعلام بیعت مجدد با آرمان‌های والای امام راحل و فرماندهی معظم کل قوا، غبار روبی مزار گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برپایی نمایشگاه و برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا، تجلیل از ایثارگران، جانبازان و آزادگان، گشت‌های محله محور، مراسم زنگ مقاومت و پویش کمک به دانش آموزان بی بضاعت، حضور در مدارس و تقویت بنیه تحصیلی، تجلیل از بانوان محجبه، اعزام گروه‌های جهادی به روستاهای محروم، اعزام تیم پزشکی به روستاهای محروم از جمله برنامه‌های ویژه این هفته است.

وی افزود: برگزاری میز خدمت در روستاهای محروم، فعالیت در فضای مجازی و معرفی شهدای عزیز شهرستان، برگزاری مسابقات بومی محلی، برگزاری حلقه‌های صالحین و نشست‌های روشنگری، برگزاری کلاس‌های ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و آسیب شناسی اجتماعی از دیگر برنامه‌های تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از مدافعان سلامت و سرکشی از خانواده‌های دانش آموزان و معلمان عزیزی که در این مدت به خاطر این بیماری منحوس در قید حیات نیستند، برگزاری مسابقات مختلف قرآنی و فرهنگی در بستر فضای مجازی و تجلیل از برترین‌های علمی، قرآنی و تحصیلی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قروه است.

برچسب‌ها:

نظر شما