شناسهٔ خبر: 49717394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر:

بسکتبال زنان گرگان گام آغازین لیگ برتر را محکم برداشت

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال دختران شهر گرگان در هفته نخست و آغازین لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور در گروه الف روز چهارشنبه در نخستین مسابقه توانست تیم آسمان سپهرداد تهران را با نتیجه ۷۰ بر ۵۴ شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا در این مسابقه که امروز در سالن بسکتبال مجموعه آزادی تهران به عنوان مسابقه افتتاحیه لیگ برتر برگزار شد، تیم دختران شهر گرگان در کوارترهای اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۱۶ بر ۱۰، ۱۹ بر ۱۰ و ۲۴ بر ۱۷ حریف خود را شکست داد، اما در کوارتر دوم با حساب ۱۱ بر ۱۷ بازی را واگذار کرد.

نیکا بیک‌لیک‌لی سرمربی تیم بسکتبال دختران شهر گرگان برای این بازی در ابتدا نیکو فتاحیان، تناز رضایی، نیلوفر مفیدی (کاپیتان)، زهرا سوخته‌سرایی و پریسا کرمی را به میدان فرستاد.

در آن سوی میدان نیز بازیکنان سپهرداد تهران با هدایت عباسی، با ترکیب اولیه محمدبیگی (کاپیتان)، غلامی، امیری، مشهدی و اسلامی وارد زمین شدند.

قضاوت این مسابقه را دهستانی، علیمرادی و کارگری با نظارت فتحی برعهده داشتند.

"نیکو فتاحیان" و "پریسا کرمی" بازیکنان تیم دختران شهر گرگان در این مسابقه هر کدام ۱۷ امتیاز به دست آورده و امتیازآورترین بازیکنان مسابقه شناخته شدند و "نیلوفر مفیدی" دیگر بازیکن این تیم با کسب ۱۲ امتیاز، ۱۲ ریباند و اثرگذاری ۲۰، ضمن کسب موثرترین بازیکن، عنوان بازیکن "دبل دبل" را به خود اختصاص داد.

تیم بسکتبال دختران شهر گرگان در دومین مسابقه خود روز دوم مهر ماه سال جاری (روز جمعه) به مصاف تیم امرتات تهران خواهد رفت.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی از امروز آغاز شده که تیم دختران شهر گرگان به همراه تیم‌های بهمن، امرتات، سپهداد و ایزی بسکتبال همگی از تهران به همراه شیمیدر قم در گروه الف قرار دارد.

همچنین در گروه ب نیز تیم‌های مهرام، اکسون، پاز و ستاد ملی شرکت گاز ایران همگی از تهران به همراه پالایش نفت آبادان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرار دارند.

نظر شما