شناسهٔ خبر: 49717368 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

«نحوه استفاده رشفورد از فضای مجازی» تدریس می‌شود

تهران- ایرنا- نحوه استفاده «مارکوس رشفورد» ستاره تیم ملی انگلیس از فضای مجازی، به دوره آموزشی آزمون‌های مطالعات رسانه‌ای و اخذ گواهی عمومی آموزش ثانوی/GCSE افزوده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این تصمیم پس از آن گرفته شد که رشفورد از پلتفرم‌های فضای مجازی برای گسترش اقدامات خیریه تاثیرگذار و مقابله با نژادپرستی استفاده کرد.

گروه برگزاری آزمون و اعطای گواهینامه‌ AQA انگلیس، ستاره باشگاه منچستریونایتد را بدنبال نفوذ و تاثیر فزاینده بر مجموعه‌ای از مسائل اجتماعی در دوران پاندمی کرونا، از ماه جاری به دوره آموزشی خود اضافه می‌کند.

اضافه شدن این دوره آموزشی جدید بخشی از تعهد این گروه به برابری، تنوع فرهنگی و همه‌پذیری است.

رشفورد در جریان پاندمی، به منظور متقاعد کردن دولت برای فراهم کردن غذای رایگان برای دانش‌آموزان آسیب‌پذیر در انگلستان در طول تعطیلات مدارس، کمپینی به راه انداخت و دولت را مجبور به تغییر مجموعه‌ای از مواضع خود کرد.

در ماه مه، ستاره ۲۳ ساله انگلیسی پس از شکست منچستر در فینال لیگ اروپا، مجموعه‌ای از پیام‌های نژادپرستانه عیله خود را منتشر کرد. در جولای، رشفورد گفت که بابت از دست دادن پنالتی در فینال یورو ۲۰۲۰ برابر ایتالیا متاسف است اما بابت هویت و شخصیت خود «هرگز معذرت‌خواهی نخواهد کرد.»

رشفورد به شکلی موفقیت‌آمیز از فضای مجازی برای توسعه کمپین‌های خود در رابطه با فقر غذایی کودکان و همچنین حصول اطمینان از اینکه تمام دانش‌آموزان دسترسی آسان به کتاب دارند، استفاده کرد.

وی همچنین به جوان‌ترین شخصی بدل شد که در صدر فهرست خیرین نشریه تایمز قرار می‌گیرد؛ وی در مسیر رسیدن به این عنوان موفق شد از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها ۲۰ میلیون پوند کمک برای مقابله با فقر کودکان جمع‌آوری کند. 

نظر شما