شناسهٔ خبر: 49717304 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

از سوی انتشارات سروش

جلد یک کتاب «امید ناب» منتشر شد

چاپ نخست جلد یک کتاب «امید ناب» شرح فرازهایی از دعای ابوحمزۀ ثمالی، مجموعه سخنرانی‌های آیت‌الله علی احمدی‌میانجی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از روابط‌عمومی انتشارات سروش چاپ نخست جلد یک کتاب «امید ناب» شرح فرازهایی از دعای ابوحمزۀ ثمالی، مجموعه سخنرانی‌های آیت‌الله علی احمدی‌میانجی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

آیت‌اللّه علی احمدی‌میانجی در سال ۱۳۰۵ ه. ش در روستای پورسخلو واقع در غرب شهرستان میانه دیده به جهان گشود. ایشان پس از اتمام سطوح عالیه، هم زمان با حضور در دروس فقه و اصول آیت‌اللّه‏ العظمی بروجردی، به مدت ۱۶ سال نیز در درس آیت‌اللّه‏ محقق داماد تلمذ نمود و در همان حال، در دروس خارج فقه و اصول آیات عظام گلپایگانی و شیخ هاشم آملی و استاد علامه طباطبایی حاضر شده و به درجه اجتهاد نائل آمد. برخی از آثار مکتوب ایشان عبارت‌اند از: مکاتیب الرسول، التبرک، مواقف الشیعه، السجود علی الارض، الاسیر فی الاسلام، احادیث اهل البیت عن طرق اهل السنة، مکاتیب الائمة علیهم‏السلام و… سرانجام ایشان، در سال ۱۳۷۹ ه. ش دار فانی را وداع گفت، روحش شاد و یادش گرامی باد.

چاپ نخست جلد یک این کتاب در ۳۲۵ صفحۀ رقعی، شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۸۰.۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ ۸۸۳۱۰۶۱۰ و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره ۰۹۹۲۱۶۰۵۱۱۹ و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام نمایند.

نظر شما