شناسهٔ خبر: 49717299 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

سلنا گومز بیمار صعب العلاج است / چهره او را نمی شناسید!

رکنا: سلنا گومز، بازیگر و خواننده آمریکایی از یک بیماری صعب العلاج رنج می برد در تصاویر جدیدش تغییرات ظاهری و اضافه وزن او عجیب و شوکه کننده است.

صاحب‌خبر -

سلنا گومز خواننده آمریکایی است. سلنا گومز در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. سلنا گومز علاوه بر خوانندگی، بازیگری نیز می کند. سلنا گومز از بیماری ای صعب العلاج رنج می برد. سلنا گومز اخیرا به خاطر بیماری اش اضافه وزنن شدیدی پیدا کرده است.

 به گزارش رکنا، حدود یک هفته از زمانیکه “سلنا گومز” اعلام کرد برنامه اجراهای زنده او در استرالیا و آسیا کنسل شده است میگذرد که صحبت از بیماری صعب العلاج او به میان آمده و بار دیگر او را به یک سوژه خبری تبدیل کرده است. یک منبع نزدیک به این خواننده ۲۱ ساله اعلام کرده است وی از بیماری به نام ” لوپوس ” رنج میبرد.

سلنا گومز

سلنا گومز

سلنا گومز

سلنا گومز قبل از بیماری

سلنا گومز

این منبع میگوید چند سالی است که “سلنا گومز” از بیماری لوپوس رنج میبرد و این بار دوره بیماری با شدت بیشتری آغاز شده است. لوپوس نوعی بیماری مربوط به سیستم ایمنی بدن است که در پوست، کلیه ها، سلول های خونی و قلب و ریه ها تاثیر میگذارد و مهمترین علائم آن ورم صورت و درد مفاصل است. سابقا ستاره های دیگری چون مایکل جکسون و نیک کانون نیز به این بیماری مبتلا شده اند.

این منبع نزدیک به خواننده ۲۱ ساله هالیوودی اعلام کرد سلنا به خوبی با بیماری خود آشناست و به همین دلیل تصمیم گرفته است مدتی به خود استراحت بدهد، او میخواهد صحیح و سلامت زندگی کند.

از سلنا گومز چه می دانید؟

سلنا گومز خواننده و بازیگر معروف ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲ متولد شده است. او از سال ۲۰۰۲ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و برای نخستین بار در نقش جایانا در سریال کودکانه بارنی و دوستان بازی کرد. در ۱۶ سالگی با هالیوود رکوردز قرارداد امضا کرد.

سلنا گومز از سال ۲۰۱۳ با بیماری لوپوس و عوارض جسمی و روانی آن دست و پنجه نرم می‌کند. او به همین دلیل در سال ۲۰۱۳ تور آلبوم «رقص ستارگان» را لغو کرد و در سال ۲۰۱۵ به‌طور رسمی بیماری خود را تأیید کرد.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • پشت پرده  آتش زدن قبرها در مهاباد + فیلم

    پشت پرده آتش زدن قبرها در مهاباد + فیلم

آیا این خبر مفید بود؟
1 1

نظر شما