شناسهٔ خبر: 49716795 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

شرایط بازگشایی نیم سال اول تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام شد

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: با توجه به اقدام سریع معاونت آموزشی در انجام واکسیناسیون دانشجویان، برنامه ریزی های انجام شده و اطلاعات جمع آوری شده از وضعیت واکسیناسیون گروه های مختلف آموزشی، تمام آموزش ها در نیمسال اول امسال ترکیبی (حضوری-مجازی) است که طبق اعلام برنامه وزارتی از ۲۰ شهریور ماه اجرایی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا خراسان شمالی؛ دکتر «محمدرضا صفدری» گفت: با توجه به شرایط حاکم بر نظام آموزشی علوم پزشکی در دوران همه گیری بیماری کرونا و ابلاغ دستورالعمل های متعدد در خصوص بازگرداندن وضعیت آموزشی دانشگاه ها به حالت عادی نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با رعایت اصول کلی ابلاغ شده در دانشگاه آغاز شد. 
وی ادامه داد: در خصوص میزان و وسعت ارائه آموزش های مجازی، هماهنگی های لازم با کلان منطقه آمایشی نیز انجام می شود.
وی با بیان این که برنامه های آموزشی بالینی دستیاران، اینترن ها، کارآموزی در عرصه، از تاریخ فوق الذکر آغاز شده است اضافه کرد: البته گروه های آموزشی می توانند تا حدودی از امکانات آموزش مجازی نیز بهره مند شوند.
وی ادامه داد: سایر دانشجویان در گروه های کارآموزی نیز پس از انجام کامل واکسیناسیون طبق برنامه ریزی بالینی گروه های آموزشی دانشکده ها در بالینی حضور خواهند داشت. 
دکتر «صفدری» خاطرنشان کرد: شروع آموزش های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی بوده و همچنین ارزیابی های مستمر آموزش های مجازی توسط مرکز مطالعات دانشگاه انجام می شود.
گفتنی است ارزشیابی فراگیران در پایان نیمسال به صورت حضوری (کاغذی یا الکترونیک) خواهد بود.

نظر شما