شناسهٔ خبر: 49716355 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دکتر انوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل

باید در برنامه های ورزشی شاهد حضور حداکثری جامعه ورزش باشیم

دکتر انوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در نشست تخصصی دومین لیگ تندرستی در اردبیل عنوان کرد: در برنامه های ورزشی باید شاهد حضور حداکثری جامعه ورزش باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از  اردبیل، دکتر انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در نشست تخصصی دومین لیگ تندرستی در اردبیل با اشاره به اینکه در برنامه های ورزشی باید شاهد حضور حداکثری جامعه ورزش باشیم گفت: در برگزاری برنامه های ورزشی در سطح استان باید منسجم و با برنامه باشیم و بصورت مدرنیته عمل بکنیم و از حالت سنتی  خارج شویم.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل رشد و توسعه ورزش استان را با میزبانی دوره های مختلف ورزشی و برگزاری اردوها و نیز نظم و انضباط در هیات ها و ورزشکاران عنوان کرد و ادامه داد: برای رشد و توسعه ورزش باید منظم باشیم و  بدنبال علمی و عملی کردن برنامه های  طراحی شده باشیم و  با این نظم کیفیت برنامه های ورزشی را بالا ببریم.

دکتر انوشیروانی با تاکید براینکه برنامه ها باید با سلامت جامعه و نشاط اجتماعی در ورزش همگانی طرح ریزی شود اضافه کرد: طراحان و برنامه ریزان برنامه های ورزشی و کارشناسان این حوزه باید تمام جوانب رادرنظر بگیرند.

او افزود: مهم ترین عامل ایجاد شور و نشاط در جامعه و سلامتی مردم است که در لیگ تندرستی به صورت ویژه به این موضوع پرداخت شده است.

انوشیروانی با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش همگانی در ورزش تصریح کرد: تاثیرات ورزش همگانی باید در جامعه نمود پیدا کند و روسای شهرستانها با برنامه ریزی مناسب و داشتن یک رویه واحد در حل مشکلات و معظلات این ورزش با همکاری دستگاه های متولی امر اقدام کنند چرا که ورزش همگانی می تواند عامل موثری در برون رفت جامعه از خمودگی و بی حوصلگی باشد.

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما