شناسهٔ خبر: 49716152 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

در کنفرانس و جایزه بین المللی برند سبز

لوح تقدیر و نشان برند سبز به کاغذسازی کاوه اهدا شد

شرکت صنایع کاغذسازی کاوه در کنفرانس و جایزه برند سبز در میان ۲4 شرکت دریافت کننده این جایزه قرارگرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ کنفرانس بین المللی برند سبز روز سه‌شنبه  ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ در مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران برگزار شد. در این رویداد، کاغذسازی کاوه موفق شد پس از ارزیابی هیات داوران از میان ۱۵۰ شرکت کننده با قرارگرفتن در گروه ۲4 شرکت برتر، لوح تقدیر و نشان برند سبز را کسب نماید.

 این همایش با اهداف ارتقاء، توسعه و ترویج دانش مدیریت و توسعه برند سبز، تعامل متخصصان و پژوهشگران این حوزه و در راستای تبادل تجارت پیرامون توسعه و به کارگیری تکنیک‌های برندسازی و نیز اهمیت برند و ترغیب سازمانها و تشکل‌های زیست محیطی به امر برند سبز برگزار گردید.

4

لازم به ذکر است که شرکت صنایع کاغذسازی کاوه با شعار «از بازیافت تا کاغذ بسته بندی» با تولید کاغذ از ضایعات کاغذ و مقوا، نقش مهمی در چرخه بازیافت و ایجاد زنجیره ارزش در صنعت کاغذسازی و بسته بندی ایفا نموده، ضمن جمع آوری ضایعات کاغذ و مقوا و تبدیل آن به کاغذ بسته بندی، کمک شایانی نیز به محیط زیست می نماید. کاغذسازی کاوه همسو با اندیشه سبز، توسعه پایدار و رعایت قوانین ملی حفظ محیط زیست، سیستم مدیریت زیست محیطی خود را بر مبنای استاندارد ایزو 14001:2015 مستقر نموده است.

5

گفتنی است خانم دکتر سمیه اکبری، مدیر برنامه ریزی استراتژیک کاغذسازی کاوه به نمایندگی از این شرکت، لوح تقدیر و نشان برند سبز را دریافت نمود.

6

برچسب‌ها:

نظر شما