شناسهٔ خبر: 49715972 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برندگان طرح پیش‌فروش تارا مشخص شدند

تهران- ایرنا- امروز (چهارشنبه) و با برگزاری مراسم قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی‌ برندگان طرح پیش‌فروش خودروی تارا از گروه ایران‌خودرو مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از ایران‌خودرو، این محصول جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو در طرح پیش‌فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه شد و اردیبهشت تا مهر ۱۴۰۱ زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی در نظر گرفته است.

قرعه‌کشی بین بیش از ۳۳۰ هزار نفر متقاضی تارا با گیربکس دستی برگزار شد. نتایج پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهادهای ناظر از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام خواهد شد،‌ همچنین پیامک اطلاع‌رسانی به منتخبان ارسال خواهد شد. با این حال مبنای نتایج، اعلام از طریق سایت اینترنتی ایران‌خودرو است. 

منتخبان نهایی به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا برای پرداخت وجه براساس بخش‌نامه فروش اقدام کنند و در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

زمان تحویل تارا در این طرح پیش فروش ۸ تا ۱۲ ماهه تعیین شده است. در طرح پیش‌فروش تارا، متقاضیان نهایی که امروز و پس از قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی مشخص شدند، با پرداخت مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان نسبت به ثبت‌نام اقدام خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، مطابق آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت‌ گروه صنعتی ایران‌خودرو در پنج ماهه نخست امسال با تولید ۱۸۸ هزار و ۳۸۹ دستگاه خودرو عنوان بزرگترین خودروساز کشور را از آنِ خود کرد.

نظر شما