شناسهٔ خبر: 49715959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

به منظور تکمیل کادر:

نشریه دانشجویی شهر فرنگ، اعلام فراخوان نمود

این همکاری در رشته های "گویندگی"، "تولید پادکست"، "ویراستاری"، "تدوین"، "ویرایش صدا"، "تولید پوستر"، "تولید نماهنگ و تیزر"، "متن و گزارش نویسی"، "ترجمه" و تمامی تخصص های مرتبط با کار رسانه خواهد بود.

صاحب‌خبر -

نشریه دانشجویی "شهر فرنگ" از علاقمندان به مهارت های مختلف رسانه ای در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دعوت به همکاری نمود.

بنابه گزارش مفدا شیراز، نشریه دانشجویی "شهر فرنگ"، اولین نشریه تخصصی سینما و تئاتر در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، به منظور تکمیل کادر خود، اعلام فراخوان و درخواست همکاری نمود.

"سانیار مرادی" درباره این فراخوان توضیح داد: این نشریه دانشجویی قصد دارد تا بمنظور ارتقاء سطح کیفی و نیز تکمیل کادر تحریریه خود، از میان علاقمندان به موضوعات رسانه ای مرتبط، همکار جذب نماید.

مدیر مسئول نشریه تخصصی "شهر فرنگ" ادامه داد: این همکاری در رشته های "گویندگی"، "تولید پادکست"، "ویراستاری"، "تدوین"، "ویرایش صدا"، "تولید پوستر"، "تولید نماهنگ و تیزر"، "متن و گزارش نویسی"، "ترجمه" و تمامی تخصص های مرتبط با کار رسانه خواهد بود.

این دانشجوی فعال فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از علاقمندان درخواست نمود تا به منظور اعلام همکاری و نیز کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن همراه ۰۹۳۰۴۰۶۷۰۰۵ در تماس باشند.

نشریه دانشجویی شهر فرنگ، در حال حاضر اولین نشریه تخصصی سینما و تئاتر در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز می باشد که تا کنون موفق شده بصورت فصلنامه، اولین شماره خود را در تابستان سال جاری منتشر نماید.

نظر شما