شناسهٔ خبر: 49715937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشتی گیر پیشکسوت همدانی مسافر مسابقات جهانی شد

همدان- ایرنا- دبیر هیات کشتی استان همدان گفت که «جواد صمدی‌روشن» کشتی گیر آزادکار همدانی جواز حضور در مسابقات کشتی پیشکسوتان جهان را به دست آورد.

صاحب‌خبر -

«قاسم ربیعیان» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صمدی با کسب عنوان قهرمانی مسابقات پیشکسوتان ایران، موفق به عضویت در تیم ملی کشور برای حضور در پیکارهای جهانی کشتی پیشکسوتان شد.

وی افزود: صمدی‌روشن در رقابت‌های پیشکسوتان ایران با شکست تمامی حریفان خود موفق به کسب عنوان قهرمانی و نشان طلای این رقابت ها شد.

ربیعیان خاطرنشان کرد: این کشتی گیر همدانی در سال ۲۰۱۴ نیز موفق به حضور در مسابقات جهانی صربستان شد که توانست در این رقابت‌ها نشان طلا را تصاحب کند.

دبیر هیات کشتی استان همدان با اشاره به حضور ۲ کشتی گیر همدانی در انتخابی تیم ملی زیر ۲۳ سال کشور، گفت: «داریوش ولی‌زاده» در ۶۱ کیلوگرم و «مهدی حاجیلویان» در ۹۲ کیلوگرم برای رقابت با حریفان خود و تصاحب دوبنده تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات امیدهای جهان به میدان می‌روند.

وی اضافه کرد: رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال روز جمعه ۲ مهرماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

به گفته وی، برترین‌های این رقابت انتخابی به مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان که ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه در شهر بلگراد برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

نظر شما