شناسهٔ خبر: 49715035 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

استقبال یونایتد از فروش مهاجم فرانسوی‌اش در ژانویه

منچستریونایتد امیدوار است که بتواند آنتونی مارسیال را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به فروش برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم 25 ساله این فصل در یک بازی در ترکیب ثابت حضور داشته و در چهار بازی دیگری به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده اما هنوز نتوانسته گلی به ثمر برساند یا پاس گلی برای سایر هم‌تیمی‌هایش ارسال کند.

مارسیال هفتمین فصل حضورش در یونایتد را سپری می‌کند اما هنوز نتوانسته نشان دهد که ارزش 36 میلیون پوندی که یونایتد در سال 2015 برای خرید او به موناکو پرداخت کرد را دارد. این بازیکن فرانسوی با جذب کریستیانو رونالدو و جیدون سانچو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی حالا کار دشوارتری را برای حضور در ترکیب و درخشش در این تیم پیش رو دارد.

 

 

بنابراین او نیز از ایده ترک اولدترافورد استقبال می‌کند و یورو اسپرت مدعی شده که این بازیکن مشتاق است به تیمی دیگر در لیگ برتر انگلیس ملحق شود. بسیاری باور دارند که مدیران یونایتد ترجیح می‌دهند این بازیکن را به تیمی در خارج از لیگ برتر منتقل کنند اما اگر پیشنهاد مناسبی به دستشان برسد، آن را بررسی خواهند کرد.

هنوز سه سال دیگر از قرارداد مارسیال با منچستریونایتد باقی مانده و قیمت مدنظر مدیران این باشگاه برای فروش او حدود 40 میلیون پوند است. یکی از دلایل تصمیم باشگاه برای فروش این بازیکن رهایی از پرداخت دستمزد هفتگی 250 هزار پوندی او است.

گفته می‌شود که باشگاه‌هایی چون بارسلونا و اتلتیکو مادر ید نیز به جذب مهاجم تیم ملی فرانسه علاقه دارند اما مارسیال نگران است که قیمت بالای مطرح شده از سوی مدیران یونایتد مانع از انتقال او به تیم مدنظرش شود. به احتمال زیاد در صورت توافق یونایتد با هر باشگاهی برای فروش مارسیال، این بازیکن مجبور است که در توافق‌های شخصی با کاهش دستمزدش نیز موافقت کند.

 

نظر شما