شناسهٔ خبر: 49714786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

رسیدگی به پرونده‌های کلان باید در اولویت دستگاه قضایی باشد

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات خوبی در سیستم قضایی استان رقم خورده که از شاخص‌ترین آن‌ها کاهش تعداد پرونده‌های در انتظار رسیدگی است در عین حال باید به پرونده‌های کلان نگاه ویژه‌ای وجود داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا آیت‌الله مصطفی محامی روز چهارشنبه در نشست با رییس سازمان بازرسی کل کشور ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دیدگاه عمومی مردم سیستان و بلوچستان انجام تخلف قطعی و کلان توسط برخی مسوولان و عدم برخورد جدی با متخلفان است.

وی افزود: گاهی در گزارش‌های ارائه شده از سوی مسوولان نیز انجام تخلفات در برخی دستگاه‌ها مورد وفاق است اما اقدام عملی صورت نمی‌گیرد که این کار باعث متهم شدن مجموعه قضایی خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: در صورت عدم برخورد با متخلفان مردم همه افراد را به یک چشم دیده و محکوم می‌کنند و لازم است تا با این متخلفان برخورد و اطلاع‌رسانی صورت گیرد تا مردم بدانند که تنها افراد متخلف شناسایی و مورد مواخذه قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: موقعیت جغرافیایی، هم مرزی با ۲کشور همسایه، قاچاق و ورود بودجه‌های فراوان برای محرومیت‌زدایی در سیستان‌وبلوچستان وضعیت حساسی را ایجاد و زمینه لغزش مسوولان و کارمندان را فراهم کرده که باید با جدیت به دنبال پیشگیری باشیم.

آیت‌الله محامی با قدردانی از فعالیت های حسن امامی رییس سابق سازمان بازرسی استان برای محمدرضا شهریاری نژاد رییس جدید این اداره آرزوی توفیق کرد و اظهار داشت: ریاست سازمان بازرسی استان علاوه بر تخصص و مدیریت قوی نیازمند قوت نفسانی می باشد که امیدواریم ریاست جدید این مجموعه  با همکاری و همیاری سایر دستگاه ها عامل ایجاد وضعیت مطلوب در استان باشد.

نظر شما