شناسهٔ خبر: 49712342 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

آغاز اجراهاى تئاتر خيابانى در هفته دفاع مقدس

اجرای 120 تئاتر خيابانى به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی آغاز خواهد شد. اجرای 120 تئاتر خيابانى به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، كانون تئاتر خيابانى اداره كل هنرهاى نمايشى با برنامه‌ريزى و همكارى انجمن هنرهاى نمايشى ايران و استان‌هاى تهران، كردستان، كرمانشاه، ایلام و منطقه آزاد اروند شامل خرمشهر و آبادان، به مناسبت فرارسيدن هفته دفاع مقدس و همزمان با ايام اربعين حسينى، اجراهاى نمايشى را آغاز مى‌کند.

40 گروه نمایشی با 120 اجرا در این دوره از اجراها شرکت خواهند داشت. استان تهران با ١٣ نمايش، استان كردستان با ٥ اثر، استان كرمانشاه با ٧ اثر، استان ایلام با ۸ اثر و منطقه آزاد اروند با ٧ نمايش در اين همايش حضور دارند.

مكان‌هاى اجرا در شهر تهران محوطه مجموعه تئاتر شهر و ميدان منيريه و در شهرستان‌هاى ورامين، دماوند، پيشوا، قرچك، بهارستان، شهر ری، شهر قدس، قرچك و استان‌هاى كردستان، كرمانشاه، ایلام و منطقه آزاد اروند در بوستان‌ها، گلزارهاى شهدا و مناطق عملياتی است.

اجرای نمایش‌های خیابانی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی از ٣١ شهريور ماه آغاز و تا ٦ مهرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما