شناسهٔ خبر: 49710077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان زنجان:

مرحله استانی المپیاد استعدادیابی دختران روستایی و همچنین المپیاد خانه های ورزش روستایی استان زنجان برگزار شد

داود خیری

علی بیات رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان زنجان افزود: مرحله استانی المپیاد استعدادیابی دختران روستایی و همچنین المپیاد خانه های ورزش روستایی استان زنجان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ یکی از هیئت های پرکار در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هیات ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی استان زنجان می باشد . 

WhatsApp Image 2021-09-22 at 01.46.40

از تازه ترین اقدامات مسولین این هیئت برگزاری مرحله استانی المپیاد استعدادیابی دختران روستایی و همچنین المپیاد خانه های ورزش روستایی استان زنجان بود .

این مسابقات روز 29 شهریور در چند رشته و سالن جداگانه به بهترین صورت و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و نظم و ترتیب برگزار شد . 

 علی بیات رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان زنجان گفت:  مرحله استانی المپیاد استعدادیابی دختران روستایی و همچنین المپیاد خانه های ورزش روستایی استان زنجان با دقت و زحمت مربیان و مسولین کمیته ها برگزار گردید.

WhatsApp Image 2021-09-22 at 01.44.57

خاطره تامینی نایب رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی برگزاری این دوره از مسابقات را بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت: نفرات و تیم های برگزیده پس از طی تمرینات تخصصی با مربیان استان ابتدا به مسابقات منطقه ای و در نهایت به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.  

وی همچنین صمیمانه از زحمات کادر فنی مسابقات در تمامی رشته ها ، تشکر و قدر دانی نمود.

 رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان زنجان در رابطه با این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات با حضور ورزشکاران دختر و پسر روستایی از شهرستانهای تابعه و در سه رشته بازی محلی گانیه . بسکتبال مهارتی . دو و میدانی ویژه دختران و در ۵ رشته تنیس روی میز، فوتبال روی میز، طناب زنی، دارت و شطرنج به میزبانی شهرستان زنجان ۱۴۰۰/۶/۲۹ در مجموعه ورزشی انقلاب و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردید. 

WhatsApp Image 2021-09-21 at 15.20.52 (1)

 علی بیات در پایان سخنان خود افزود: لازم به ذکر است از هیات های تنیس روی میز ، انجمن های ورزشی، شطرنج ، بسکتبال ، دوومیدانی و هیاتهای ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستانها و داوران محترمی که در اجرایی این برنامه مشارکت داشتند تقدیر و تشکر می نماییم. 

WhatsApp Image 2021-09-21 at 15.19.13

 فاطمه علی محمدی مسول کمیته فنی و داور مسابقات گانیه این دوره اظهار داشت: مسابقات گانه با حضور 5 تیم در پنج دوره برگزار شد. گروه داوری گانیه از بهترین داوران استان انتخاب شده اند. در هر بازی سه داور و یک منشی خواهیم داشت .

وی افزود: استان زنجان همیشه از مدعیان قهرمانی کشوری بوده است . ازاین شرکت کنندگان سه نفر به عنوان بازیکن اصلی و یک نفر ذخیره انتخاب خواهد شد. وی افزود پذیرش افراد با دقت فراوان صورت گرفته تا صرفا روستایی باشند .

خاطره تامینی نایب رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان زنجان نتایج این دوره از مسابقات را بشرح زیر اعلام نمود :

نتایج مسابقات دارت دختران:

فاطمه نوروزی      اول

سیمابابایی            دوم

آرمیتا صادقی        سوم

 دارت پسران:

ابوالفضل قنبری       اول

حسین اکبری            دوم

متین صادقی           سوم

دو و میدانی المپیاد:

       100 متر

مهتا عزیزی    اول

مهسا مقدم     دوم

زهرا عباسی    سوم

دو و میدانی ، 400 متر:

نیره مقدم       اول

پریا موسوی    دوم

هانزه غفاری    سوم

دو و میدانی ، پرتاب وزنه:

زهراحسنی

زهرا اصغری

زهرا ایمانی

 

 بسکتبال المپیاد مهارتی3 نفره:

ابهر        اول

طارم       دوم

ماهنشان   سوم

نتایج شطرنج دختران:

زینب قزلباش       اول

پریا  محمودی       دوم

فاطمه محمدی      سوم

طناب زنی ورزش روستا:

فاطمه  غفاری     اول

نرگس قره باغی   دوم

سیده کوثر حسینی  سوم

گانیه:

ماهنشان     اول

زنجان         دوم

در این دوره از مسابقات حمیدمقدم دارای مقام جهانی فوتبال روی میز به عنوان داور مسابقات این رشته ، با دقت و متانت نتایج را ارزیابی می نمود.

فوتبال روی میز پسران:

محمد مهدی جعفری   ماهنشان   اول

محمدمهدی اروجی  ماهنشان

فوتبال روی میز دختران:

پریا محمدی   طارم

معصومه فلاح  طارم

بیشتر بخوانید:

نظر شما