شناسهٔ خبر: 49709056 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

فیلم جدید کلینت ایستوود جشنواره توکیو ۲۰۲۱ را افتتاح می‌کند

«گریه کن ماچو» فیلم جدید کلینت ایستوود برای افتتاحیه جشنواره فیلم توکیو انتخاب شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«گریه کن ماچو» فیلم جدید کلینت ایستوود برای افتتاحیه جشنواره فیلم توکیو انتخاب شد.

 به نقل از ورایتی، جشنواره بین‌المللی فیلم توکیوی امسال «گریه کن ماچو» جدیدترین فیلمی که کلینت ایستوود کارگردانی و در آن بازی کرده است را برای شب افتتاحیه خود برگزید. این فیلم ۳۰ اکتبر در جشنواره به نمایش درمی‌آید. از سوی دیگر «ایوان هنسن عزیز» ساخته استیون شباسکی به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره انتخاب شده و ۸ نوامبر به نمایش درمی‌آید.

سازمان دهندگان سی و چهارمین دوره این جشنواره در بیانیه خود از این جشنواره به عنوان رویدادی فیزیکی یاد کردند که در سینماها فیلم‌های منتخبش را اکران می‌کند.

«گریه کن ماچو» یک درام نئو وسترن محسوب می‌شود که ایستوود در آن نقش‌آفرینی کرده و درباره امید، دوستی و عشق است. این فیلم در عین حال در پنجاهمین سالگرد فعالیت ایستوود به عنوان یک فیلمساز ساخته شده است. این فیلم که در آمریکا به تازگی اکران شده از ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ در ژاپن اکران می‌شود.

«ایوان هنسن عزیز» هم فیلمی اقتباسی است که موسیقی و متن ترانه‌هایش را نویسنده ترانه‌های فیلم «لالالند» نوشته است. این فیلم با اقتباس از کتابی از استیون لونسون ساخته شده و نمایش آن هم سال ۲۰۱۶ در تئاتر برادوی روی صحنه رفت و نامزدی ۹ جایزه تونی را کسب کرد و۶ جایزه را برد.

 مهر

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما