شناسهٔ خبر: 49707341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه جیرفت:

دستاوردهای دفاع مقدس از ولایت پذیری رزمندگان و هدایت های الهی امام خمینی(ره) است

حجت الاسلام میثم تارم گفت: دستاوردهای دفاع مقدس ثمره ولایت پذیری رزمندگان و هدایت های الهی امام خمینی(ره) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۳۱ شهریور ماه هم زمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس طی مراسمی قبور مطهر شهدای شهر جیرفت گلباران شد.


حجت الاسلام «میثم تارم» در حاشیه این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: شهدا مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و تمام عزت جمهوری اسلامی ایران از وجود شهدا است.


امام جمعه جیرفت تاکید کرد: همه مدیون شهدا هستیم که در دفاع مقدس معجزه آفریدند و دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام گذاشتند.


وی ابراز کرد: شهدا و رزمندگان نه تنها اجازه ندادند که خواب شوم دشمن تعبیر شود بلکه اجازه تصرف یک وجب از خاک ایران اسلامی را نیز به دشمن ندادند.


حجت الاسلام تارم اظهار کرد: دستاوردهای دفاع مقدس ثمره ولایت پذیری رزمندگان و هدایت های الهی امام خمینی(ره) است.


امام جمعه جیرفت اضافه کرد: این دستاوردها بایستی به عنوان گنجینه‌ای کم نظر به نسل جوان و آیندگان منتقل شود و به ویژه در حوزه مدیریتی با بهره‌گیری از مدیران جوان باید از دستاوردهای دفاع مقدس استفاده شود.


وی عنوان کرد: فرماندهان جوان دفاع مقدس خالق حماسه ها و دستاورهای ارزنده‌ای هستند و امروزه نیز باید نسل جوان در بدنه مدیریتی استفاده شود.


حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: پیام عطرافشانی گلزار شهدا آن است که با اتکا به شهدا و قرار گرفتن در مسیر آنها، انقلاب را تا رسیدن به سرمنزل مقصود پشتیبانی خواهیم کرد و اجازه تحریف حقایق را به دشمنان نمی‌دهیم.


امام جمعه جیرفت در خاتمه تصریح کرد: تمثال مبارک شهدا در سطح شهر جیرفت به مرور زمان تغییر چهره داده و زیبنده نیست و برای اینکه شاهد تمثال هایی با وضع موجود نباشیم، باید مسئولین  تمثال شهدا را تعویض و بازسازی کنند.

پایان پیام/586

نظر شما