شناسهٔ خبر: 49707133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشکلات خانه اسکواش خرم‌آباد و بروجرد برطرف می‌شود

گروه استان‌ها- مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه توسعه ورزش اسکواش در لرستان در اولویت کاری قرار می‌گیرد گفت: مشکلات خانه اسکواش خرم‌آباد و بروجرد تا پایان امسال برطرف می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد ، اعضای هیئت اسکواش لرستان در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد به مشکلات این هیئت ورزشی پرداختند.

حشمت‌اله امان‌الهی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در این دیدار به لزوم وحدت در جامعه اسکواش استان لرستان تاکید کرد و اظهار داشت: برای موفقیت این ورزش، نخستین دغدغه ما استاندارد کردن کف خانه اسکواش است که قول می‌دهیم در کوتاه‌ترین زمان با اعتباراتی که امسال تزریق شده است این مشکل را رفع کنیم.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان عنوان کرد: با استاندارد کردن خانه اسکواش و توسعه زیرساخت‌های این ورزش می‌توانیم در ایام پیش رو میزبان مسابقات مختلف ورزش اسکواش در استان باشیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات هیئت اسکواش لرستان بیان کرد: به زودی مشکل کفپوش معیوب خانه اسکواش برطرف می‌شود، همچنین برای اجرای پروژه خانه اسکواش بروجرد، کمک و اعطای بودجه به هیئت اسکواش در جهت خرید تجهیزات سخت‌افزاری، راکت و توپ نیز قول مساعد می‌دهیم و سعی می‌کنیم دیواره خانه اسکواش خرم‌آباد را ترمیم کنیم تا این مشکلات برطرف شود.

منصور داودی‌نژاد رئیس هیئت اسکواش لرستان در این دیدار ضمن اظهار تاسف از اپیدمی ویروس منحوس کرونا و تعطیلی سالن‌های اسکواش استان اظهار داشت: برای این ورزش با کمبود تجهیزات و مشکلات سخت‌افزاری در شهرستان‌های استان به ویژه بروجرد مواجه هستیم که امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون نگاه ویژه و حمایتی به این ورزش با نشاط و جذاب در استان داشته باشد و بتوانیم برای رسیدن به چشم‌انداز برنامه توسعه چهار ساله در مسیر پیشرفت حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل فعلی  هیئت اسکواش  لرستان مشکلات فنی خانه اسکواش خرم‌آباد و نبود فضا و امکانات مناسب در شهرستان‌های مختلف استان است افزود: از مدیر کل ورزش و جوانان استان درخواست داریم تا به زیر ساخت‌های اولیه این رشته ورزشی توجه ویژه داشته باشد.

 مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش نیز در تماس تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان ضمن قدردانی از حمایت‌های اداره کل ورزش و جـوانان لرستان از ورزش اسکواش گفت: از این اداره کل درخواست دارم نسبت به رفع مشکل فنی و حاد سالن اسکواش خرم‌آباد در کوتاه‌ترین زمان ممکن مساعدت لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/642/ف

نظر شما