شناسهٔ خبر: 49706996 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین:

توسعه و حمایت از مشاغل خانگی از نیازهای اصلی امروز جامعه است

بیدخام گفت: توسعه و حمایت از مشاغل خرد و خانگی از نیازهای اصلی امروز جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «مریم بیدخام» در نشست تخصصی با تشکل‌ های مردم نهاد حوزه اشتغال و کارآفرینی بیان کرد: اشتعال پایدار از مهمترین نیازهای جامعه است و توجه به آن موجب کاهش آسیب ‌های اجتماعی در مناطق کمتر توسعه‌ یافته می شود.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین ادامه داد: ارائه تسهیلات برای کارآفرینی در جامعه ضروری است، هنرمندان و صنعتگران می‌ توانند با دریافت تسهیلاتی اندک اشتغال گسترده‌ ای را در جامعه ایجاد کنند.

 

وی عنوان کرد: شبکه ‌های اجتماعی و بازاریابی برای فروش تولیدات مشاغل خرد و خانگی، می ‌تواند گام مهمی در رونق این نوع کسب و کار باشد.

 

بیدخام تصریح کرد: توسعه و حمایت از مشاغل خرد و خانگی از نیازهای اصلی امروز جامعه است، خودباوری و تلاش برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود استان در حوزه‌های مختلف، صنعتگری، صنایع دستی، مشاغل خرد و خانگی می‌تواند منجر به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان را فراهم آورد.

 

وی خاطر نشان کرد: بازارچه بانوان هنرمند قزوین ظرفیت خوبی برای حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک فراهم آورده و صاحبان مشاغل خرد و خانگی می‌توانند از ظرفیت این مجموعه برای فروش محصولات خود استفاده کنند.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین خاطر نشان کرد: صنایع دستی امروزه به عنوان یک صنعت موجب افزایش گردش مالی شده است، بسیاری از هنرمندان و صنعتگران با مشاوره و آموزش برند سازی محصولات خود می‌ توانند موفقیت‌های بیشتری را در زمینه کسب و کار خود فراهم آورند.

 

وی با دعوت از شهروندان برای بازدید از این مجموعه که آثار زیبا و هنر دست صنعت گران بانوان هنرمند استان در آن به نمایش گذاشته شده است، از دستگاه ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی خواست که با خرید از تولیدات این مجموعه، به رونق هر چه بیشتر کسب و کار این بانوان توانمند استان کمک کنند.

 

پایان پیام/293

نظر شما