شناسهٔ خبر: 49706774 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

150 روستای خراسان‌جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی گفت: از شهریور سال گذشته تاکنون، حدود ۱۵۰ روستای استان به این شبکه متصل و از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

صاحب‌خبر -

مصطفی بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روند توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح استان اظهار داشت: در ادامه توسعه زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات با اجرای پروژه‌های مختلف، از شهریور پارسال تا شهریور امسال، حدود ۱۵۰ روستای استان به این شبکه متصل و از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

وی افزود: به همین منظور و با توجه به برقراری پوشش اینترنت همراه در روستا‌های جدید، طبق برنامه‌ای که اعلام شده بود، مدارس این روستا‌ها نیز به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: طی شهریور ماه امسال ۶۳ مدرسه روستایی دیگر استان که در روستا‌های تازه متصل شده قرار داشتند، با نصب تجهیزات و تامین پهنای باند لازم به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

بهی افزود: با هدف برقراری عدالت آموزشی و دسترسی دانش آموزان در همه مدارس به محتوای آموزشی مجازی طرح اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/۳۶۳۵

نظر شما