شناسهٔ خبر: 49706418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پیگیر حضور تماشاگران با ظرفیت کمتر برای مسابقات لیگ برتر والیبال هستیم

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: شرایط تیم برای حضور در لیگ نُرمال است و در حال رایزنی برای حضور هواداران با ظرفیت کمتر برای رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، پیمان رضایی در خصوص آخرین وضعیت تیم شهرداری ارومیه برای حضور در فصل جاری لیگ برتر والیبال گفت: هم‌اکنون تیم تمرینات خود را در سالن ۶هزار نفری غدیر "دورنالاریوواسی" در حال برگزاریست و قرار است با اضافه شدن ملی‌پوشان بعد از قهرمانی در آسیا، اردویی یک هفته‌ای در تهران برگزار و یک رقابت چهارجانبه نیز با تیم‌های "فولاد سیرجان ایرانیان"، "راه‌یاب ملل مریوان" و "سایپا" برای رسیدن به آمادگی کامل قبل از لیگ برتر باشیم.

وی دیدارهای دوستانه با آذرباتری قبل از شروع لیگ برتر را رد نکرد و افزود: مصدومیت صابر کاظمی جدی نیست و در حال طی مراحل درمانی زیر نظر پزشک تیم ملی است و پزشکان باشگاه شهرداری نیز وضعیت وی را پیگیری می‌کنند.

وی در خصوص نحوه برگزاری فصل جاری لیگ برتر والیبال نیز گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده تا به امروز، لیگ سال جاری قرار است بصورت رفت و برگشت برگزار شود و در این خصوص همراه با اداره کل ورزش و جوانان پیگیر حضور تماشاگران با ظرفیت تعیین شده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای تماشای بازی‌های تیم شهرداری هستیم.

46

نظر شما