شناسهٔ خبر: 49689736 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیرعامل همراه اول، در آئین رونمایی از نسخه جدید شبکه آموزشی دانش آموز«شاد»؛

آموزش و پرورش در دوره کرونا، پیشتاز در ارائه «آموزش های مجازی» بوده و تحول بزرگی را رقم زد

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول)، در آئین رونمایی از نسخه جدید شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)، گفت؛ در دوره کرونا آموزش و پرورش یکی از مجموعه های پیشتاز در ارائه آموزش های مجازی بوده و وتحول بزرگ در آموزش کشور را رقم زده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهدی اخوان بهابادی، در آئین رونمایی از نسخه جدید شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)، اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیق همکاری با آموزش و پرورش و ارائه خدمات به معلمان، دانش آموزان، مدیران و پرسنل فرهنگیان را بر عهده داریم.

وی افزود: شبکه شاد نسبت به سال گذشته، پیشر فت هایی داشته و خدمات متنوعی به آن اضافه شده است علاوه بر آن، کیفیت سرویس دهی این پلتفرم، افزایش یافته است.

اخوان، تصریح کرد:  پایداری سرویس نیز افزایش یافته و از لحاظ کیفیت، سرعت و ارائه خدمات، شبکه شاد در وضعیت بهتری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید نیز  ارائه خدمات شاد برای تمام معلمان، دانش آموزان و سایر کاربران، کاملا رایگان است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، گفت: در همین راستا یک مرکز مانیتورینگ در مکانی با ابعاد ۷در ۲۴متر راه اندازی کردیم تا آخرین وضعیت شاد و کیفیت آن را رصد و در صورت بروز نقص فنی، برای رفع آن اقدام و نواقص احتمالی را برطرف و پایداری سرویس را تضمین کند.

 وی افزود: براساس تصمیم رئیس شورای عالی فضای مجازی، طی چند روز آینده فراخوانی را اعلام خواهیم کرد تا کلیه ظرفیت های اپلیکیشن ها و برنامه های آموزشی در کشور تجمیع شده و طراحی و ارائه خدمات از سوی جوانان پرشور در بستر شاد، انجام شود و ما بتوانیم ظرفیت های تجمیع شده را گرد هم آورده و پس از اخذ مجوزهای لازم از آموزش و پرورش،  خدمات متنوع و قابل ارائه ای به دانش آموزان و سایر کارکنان در کنار سایر سرویس ها و خدمات شبکه شاد، ارائه دهیم.

اخوان اضافه کرد: در دوره کرونا آموزش و پرورش یکی از مجموعه های پیشتاز در ارائه آموزش های مجازی بوده وتحول بزرگ در آموزش کشور را رقم زده است.

نظر شما