شناسهٔ خبر: 49683663 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آتلیه اختصاصی پرسپولیس در حاشیه تمرین (عکس)

اولین تمرین پرسپولیس پس از صعود به یک چهارم نهایی، با ثبت عکسهای یادگاری متعددی همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یک پرسپولیس دیگر و دوباره ماموریت همیشگی؛ قهرمانی لیگ و چنگ اندازی به کسب عنوان در لیگ قهرمانان آسیا. در سالهای اخیر این دو ماموریت اغلب با موفقیت همراه بوده و شاگردان برانکو، کالدرون و یحیی، سیری‌ناپذیر به سمت موفقیت حرکت کرده‌اند اما حالا با چالش‌هایی مواجه خواهند بود.

 

در این عکس یادگاری که بازیکنان زرشکی پوش با کادرفنی سفید پوش آن را خلق کرده‌اند، جای خالی بازیکنانی دیده می‌شود که حضورشان می‌توانست اوضاع برای تیم بهتر کند. درست نظیر سال گذشته که وقتی تیم یحیی به استقبال مسابقات آسیایی می‌رفت، مهره‌هایی نظیر علی علیپور، مهدی ترابی و... جایشان دیده می‌شد و وقتی برگشت، خبری از شجاع خلیل‌زاده نبود.

 

 

اما با این حال آنچه در پرسپولیس دیده می‌شود نظم و انضباطی است که کادرفنی در استمرار آن نقشی پررنگ داشته است. اینکه در تمام جلسات تمرینی کمتر بازیکنی غایب می‌شود و حتی کسی مثل مهدی ترابی برای مراسم سوگواری پدر بزرگش تنها یک روز مرخصی می‌گیرد و مجبور می‌شود به سرعت راهی تهران شود.

 

پرسپولیس جدیدی که بعد از برانکو به وجود آمده و در خود مهره‌هایی چون رضا اسدی، حامد لک، میلاد سرلک، سعید آقایی و... را دارد به همان اندازه تلاشگر و البته به همان میزان موفق بوده و حالا سه پیروزی تا بزرگترین قهرمانی تاریخ باشگاه فاصله دارد. جامی که این اسکواد را در تاریخ باشگاه ماندگار خواهد کرد.

 

شاید هواداران پرسپولیس انتظار داشتند که در ترکیب تیمش مهدی عبدی تنها مهره اضافه شده از آکادمی نباشد اما با جدایی سعید حسین پور، انتقال احسان حسینی و... او به تنهایی باید پرچم تیمهای پایه را بالا نگه دارد؛ در کنار بازیکنان جدید که قرمزها برای ادامه این مسیر به درخشش آنها دل بسته‌اند.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما