شناسهٔ خبر: 49669025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگاه قضایی تخلف و نقض قانون را بر نمی‌تابد

رئیس کل دادگسترى آذربایجان‌غربى با بیان اینکه دارایی‌های شهر مال مردم است و نگاه ما باید امانتدارانه باشد، گفت: اتفاقات تلخ زیبنده این شهر نیست و دستگاه قضایی تخلف و نقض قانون را بر نمی‌تابد و با هر گونه تخلفی برخورد خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی در مراسم معارفه شهردار جدید ارومیه، به پایبندی همه مدیران به قانون اشاره کرد و اظهار داشت: ماموریت‌ها و خدمات شهرداری بسیار زیاد است و ارتباط زیادی با شهروندان دارد و می‌تواند تولید سرمایه‌های انسانی و اجتماعی برای جامعه را به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: مدیران باید پایبند قانون باشند و در صورت اجرای قانون، ما در کنار مدیریت شهری هستیم، البته لازم است برخی از کمیسیون‌ها در مدیریت شهری بازنگری شود. 

رئیس کل دادگسترى آذربایجان‌غربى با بیان اینکه دارایی‌های شهر مال مردم است و نگاه ما باید امانتدارانه باشد، تاکید کرد: اتفاقات تلخ زیبنده این شهر نیست و دستگاه قضایی تخلف و نقض قانون را بر نمی‌تابد و با هر گونه تخلفی برخورد خواهد کرد. 

عتباتی افزود: مدیریت شهری می‌تواند با تصمیمات درست و اقدامات شایسته در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر باشد و موجب آرامش و اطمینان در شهروندان شود و بسیاری از این اقدامات نیاز به پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی دارند و با فرهنگ‌سازی بسیاری از مشکلات شهری حل خواهد شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در ادامه به وظیفه اصلی کمیسیون ماده 100 شهرداری اشاره کرد و گفت: کمیسیون ماده ١٠٠ محل درآمدزایى نیست بلکه محل کنترل است و باید این کمیسیون در حوزه پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به صورت متداوم و شبانه‌روزى فعالیت کند، چرا که بافت شهرى رابطه مستقیمى با امنیت شهرى دارد.

شایان ذکر است در این مراسم حسین مهدی زاده به عنوان شهردار جدید شهر ارومیه معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما