شناسهٔ خبر: 49660297 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

قهرمان المپیک در موکب اربعین خدمت می کند

فروغی: مقام معظم رهبری اشراف کاملی به موضوعات ورزشی دارند/ رهبری نسبت به صحبت های ما واکنش مثبت داشتند

قهرمان بازی های المپیک در رشته تیراندازی گفت: مقام معظم رهبری شناخت دقیق و کاملی نسبت به موضوعات ورزشی دارند و‌ با اشراف کامل به بیان دیدگاه های خود برای توسعه و ‌پیشرفت ورزش کشور پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جواد فروغی قهرمان تیراندازی المپیک درباره دیدار با رهبری اظهار داشت: مشتاق دیدار با رهبر معظم انقلاب بودم خوشحالم که این دیدار رخ داد. خروجی آن، نشاط و انرژی خاصی بود که برای قهرمانان به ارمغان آمد و باعث رفع خستگی شد و انرژی مضاعفی را برای ادامه فعالیت قهرمانان به همراه داشت.

قهرمان بازی های المپیک توکیو، توجه و اشراف رهبر معظم انقلاب به موضوعات محتلف ورزش کشور را ستایش کرد و توضیح داد: بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص ورزش کشور بیانگر اشرافیت کامل ایشان به مسائل جزئی و کلی ورزش است و مطالعات خوب و دقیقی نسبت به عرصه ورزش کشور دارند.

فروغی ادامه داد: تاکید رهبر انقلاب به رفع مشکلات ورزشکاران و قهرمانان بسیار حائز اهمیت است و یک پشتوانه معنوی برای جامعه ورزش محسوب می شود.

این طلایه دار کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک گفت: شاخصه این دیدار صمیمیت و توجه رهبر معظم انقلاب به جامعه ورزش و قهرمانان بود که با وجود مشکلات کرونا این دیدار را لغو نکردند و با کمال میل قهرمانان را به حضور پذیرفتند. حتی با دقت صحبت های ما را شنیدند و نسبت به آن واکنش مثبت داشتند.

فروغی گفت: در فرصتی که پیش آمد و نظرات خود در محضر رهبر معظم انقلاب را بیان کردم. استفاده از توان مربیان داخلی، بومی سازی ورزشی و میدان دادن به توانمندی‌های مدیریتی جوانان در عرصه ورزش را مطرح کردم که خوشبختانه، رهبر معظم انقلاب هم توجه ویژه ای به این موضوعات داشتند.

این قهرمان المپیک گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاید، فردا عازم کربلای معلی هستم تا در یک موکب درمانی که در مسیر زائران حرم مطهر امام حسین علیه السلام و ماه منیر بنی هاشم قرار دارد، خدمتگذار عاشقان ثارالله در آستانه اربعین باشم.

انتهای پیام/


 

نظر شما