شناسهٔ خبر: 49646402 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی خودرو؛

خاص ترین سدان اسپرت کادیلاک چه ویژگی هایی دارد؟ + فیلم

کادیلاک از سدانی اسپرت در مجموعه خودروهای لوکس معرفی کرده و نام آن را CT۲۱ نامیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کادیلاک  را می توان یکی از قدرتمندترین کارخانه های خودروسازی دانست که هر ساله خودروهای متفاوتی را روانه بازار می کند. اکنون این کارخانه خودروسازی از سدانی اسپرت در مجموعه خودروهای لوکس معرفی کرده و نام آن را CT۲۱  نامیده است.

این سدان اسپرت کادیلاک که نقشی اساسی در مجموعه خودروهای لوکس دارد در مقایسه با رقبای خود که شامل بی ام و سری ۳، مرسدس بنز C، و جنسیس G۷۰-CT۵ می شود، بهترین کابین را ندارد، اما ظاهر زیبای آن، به آن کمک می‌کند تا از دیگر خودروهای رقیب متمایز شود.

این خودرو دارای یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ استاندارد است که خریداران این امکان را دارند تا آن را به حداکثر ۳۶۰ اسب بخار قدرت ارتقا دهند. کابین آن اکنون نسبت به بسیاری از رقبای دیگر جادارتر است و استفاده از آن به عنوان یک خودروی خانوادگی را آسان می‌کند. نکته حائز اهمیت اینجاست که تمام مدل‌ها دارای سیستم سرگرمی به همراه یک صفحه نمایش لمسی، فناوری‌های اولیه کمک راننده و امکانات راحت زیادی هستند.

خاص ترین سدان اسپرت کادیلاک چه ویژگی دارد؟ + فیلم

مانند CT۴ کوچکتر، CT۵ یک بسته جدید Diamond Sky Metallic Edition برای سال ۲۰۲۱ دریافت می‌کند، که عناصر طراحی بیرونی و داخلی منحصر به فرد از جمله چرخ‌های متمایز را ارائه می‌دهد. یک صفحه نمایش ۱۲.۰ اینچی دیجیتالی جدید به تازگی در دسترس است و کادیلاک حالت رانندگی نیمه خودران Super Cruise خود را به عنوان یک گزینه در CT۵‌های ۲۰۲۱ ارائه می‌دهد.

CT۵  در تریم Premium Luxury ، ویژگی‌هایی مانند روشنایی محیط داخلی، صفحه شارژ بی سیم تلفن هوشمند، دستگیره‌های بیرونی روشن، نظارت بر نقاط کور، تنظیمات حافظه صندلی راننده، سنسور‌های پارک عقب و پشتیبانی کمری قدرتمند برای راننده و سرنشین جلو را اضافه می‌کند. 

خاص ترین سدان اسپرت کادیلاک چه ویژگی دارد؟ + فیلم

موتور استاندارد در CT۵ یک توربوشارژ ۲۳۰ اسب بخاری ۲.۰ لیتری چهار سیلندر است، که شما می‌توانید آن را به موتور ۳۳۰ اسب بخار  ۳.۰ لیتری V-۶ ارتقا دهید. CT۵-V عملکرد گرا دارای نسخه ۳۶۰ اسب بخار دو توربو V-۶ و همچنین دمپر‌های تطبیقی ​​و دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی است. 

خاص ترین سدان اسپرت کادیلاک چه ویژگی دارد؟ + فیلم

دیفرانسیل عقب استاندارد است و چهار چرخ محرک اختیاری است.  کادیلاک با این سدان اسپرت جدید برخی از ایرادات داخلی CTS را اصلاح کرده است، یعنی، CT۵ رابط کاربرپسندتر و طراحی مستقیم را ارائه می‌دهد. صندلی عقب اکنون جادارتر از CTS است، اما رقبایی مانند آکورا TLX و ولوو S۶۰ هر دو جادارتر به نظر می‌رسند. 

خاص ترین سدان اسپرت کادیلاک چه ویژگی دارد؟ + فیلم

CT۵ دارای جدیدترین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی CUE است که بر روی صفحه نمایش لمسی ۱۰.۰ اینچی در مرکز داشبورد نمایش داده شده است. 

<div id="video-display-embed-code_14743895"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7898359/14743895?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما