شناسهٔ خبر: 49635097 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

نتایج لیگ‌های اروپایی؛

از صدرنشینی لیورپول تا جشنواره گل بایرن مونیخ

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، بوندس لیگای آلمان و لیگای اسپانیا و هفته چهارم سری آ ایتالیا شب گذشته برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها، لیورپول ۳ به صفر کریستال پالاس را شکست داد و با یک بازی بیشتر از منچستریونایتد و چلسی به صدر جدول رفت. سادیو مانه، محمد صلاح و نبی کیتا برای قرمز‌ها در این بازی گلزنی کردند.

در دیگر بازی‌ها، منچسترسیتی در خانه با تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون متوقف شد، آرسنال با یک گل بر برنلی غلبه کرد، استون ویلا ۳ به صفر اورتون را برد، ولورهمپتون با ۲ گل مغلوبِ میهمانش برنت فورد شد و واتفورد ۳-۱ در زمین نوریچ به پیروزی رسید.

در ادامه هفته پنجم بوندس لیگای آلمان، دیشب بایرن مونیخ در آلیانز جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و ۷ به صفر بوخوم را در هم کوبید.

جاشوا کیمیچ ۲ بار و لروی سانه، رابرت لواندفسکی، لامپروپولوس (بازیکن حریف)، سرژ گنابری و ماکسیم چوپوموتینگ، برای بایرن در این بازی گلزنی کردند.

در دیگر بازی‌ها، کلن و لایپزیش به تساوی ۱-۱ رسیدند، آگزبورگ با یک گل از سد مونشن گلادباخ گذشت و بازی آرمنیا بیلفلد با هوفن هایم و ماینتس و فرایبورگ بدون گل مساوی خاتمه یافت.

در چارچوب هفته چهارم سری آ ایتالیا، دیشب اینتر در جوزپه مئاتسا ۶ - ۱ بولونیا را شکست داد و با ۱۰ امتیاز صدرنشین شد. ادین ژکو دو گل و لوتارو مارتینز، میلان اشکرینیار، نیکُلا بارلا و ماتیاس وچینو یک گل برای نراتزوی به ثمررساندند.

در ۲ بازی دیگر، آتالانتا با یک گل در زمین سالِرنیتانا به پیروزی رسید و جنوا ۱ به ۲ مغلوب فیورنتینا شد.

در ادامه هفته پنجم لیگای اسپانیا، دیشب تیمِ صدرنشینِ اتلتیکو مادرید با نتیجه مساوی بدون گل مقابل اتلتیک بیلبائو متوقف شد، رایو وایه کانو با ۳ گل ختافه را شکست داد، الچه و لوانته ۱ - ۱ مساوی شدند و آلاوس در خانه با ۲ گل به اوساسونا باخت.

<div id="video-display-embed-code_424684" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/826340/424684?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما