شناسهٔ خبر: 49634233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ابرار نارضایتی نماینده مجلس از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی لرستان

نماینده مردم سلسله و دلفان گفت : توقف پروژه های بهداشتی درمانی میلیاردها تومان به استان خسارت وارد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر یحیی ابراهیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : خیلی از طرحهای بهداشتی درمانی در سلسله و دلفان چندین سال است تکمیل نشده و به حال خود رها شدند . 

وی افزود : بعلت مشکلات همین پروژه ها پرونده هایی در محاکم دادگستری در حال پیگیری است و هر کسی در این خصوص مقصر شود باید پاسخگو باشد و بنده بعنوان نماینده مردم از این موضوع نخواهم گذشت .

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در خیلی از حوزه ها ضعیف است اظهار داشت : بعنوان نماینده مردم مدام مشکلات حوزه بهداشت و درمان را در رسانه ها اعلام کرده و در مجلس شورای اسلامی هم به طور جدی پیگیر مشکلات مردم که نیاز به پیگیری بیشتری دارند هستم .

ابراهیمی همچنین عملکرد برخی معاونت های دانشگاه علوم پزشکی را ضعیف خواند و تصریح کرد : بارها اعلام کردم عملکرد خیلی از معاونت های دانشگاه علوم پزشکی ضعیف است و بایستی تغییر کنند و در همین زمینه نیز اعتراضات زیادی وجود دارد.

نماینده مردم سلسله و دلفان با اشاره به عدم تمایل ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان جهت حضور در استان افزود : با تمام مشکلاتی که وجود دارد و زحمات و تلاشهایی که کادر درمان استان در بحث کرونا انجام دادند و زحمات آنها غیرقابل انکار است اما دکتر نیکبخت بارها استعفا داده و تمایل به رفتن دارد .

۴۶

برچسب‌ها:

نظر شما