شناسهٔ خبر: 49634179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان:

۵۴ درصد شهروندان زنجانی‌ واکسینه شدند

زنجان-رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان با بیان اینکه بیش از ۵۴ درصد زنجانی‌ها واکسینه شدند،گفت: از شهروندان زنجانی درخواست می‌شود دراسرع وقت نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

محمود حریری در گفتگو با خبرنگار مهر از روند مطلوب تزریق واکسن کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: استقبال زنجانی‌ها از تزریق واکسن خوب است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۴ درصد زنجانی‌ها واکسینه شدند، اظهار کرد: از مردم استان درخواست می‌شود در اسرع وقت نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان با بیان اینکه ۴۳ مرکز تجمیعی به صورت خودروی و پیاده به مردم تزریق واکسن را انجام می‌دهند، گفت: سه مرکز تجمیعی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ شب کار تزریق را بر عهده دارند.

حریری تاکید کرد: شهروندان زنجانی به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسن در موعد مقرر به محل مراجعه کنند و این کار را با تعویق نیندازند.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن به ایستگاه ۳۰ ساله‌ها در استان رسید، گفت: مردم به این باور برسند که تزریق واکسن به معنای رهایی از بیماری نیست.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان ابراز داشت: اجتناب از دورهمی ها و تجمعات باید در دستور کار باشد تا هر چه زودتر از این ویروس منحوس ریشه کن شود.

نظر شما