شناسهٔ خبر: 49633707 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فعالیت ۲۸ بیمارستان دائمی ارتش در سراسر کشور

فرمانده دانشگاه هوانیروز و مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، از فعالیت ۲۸ بیمارستان دائمی ارتش در سراسر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده دانشگاه هوانیروز و مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در آیین افتتاح پَد و آشیانه اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری گفت: ارتش در اورژانس هوایی ۲۰ استان کشور انجام وظیفه می‌کند.

او افزود: بخشی از وظایف ذاتی ارتش جمهوری اسلامی، مردم‌یاری و کمک به مردم است.

رحمانی اضافه کرد: در حوزه ایجاد امنیت نیز در کنار سایر نهاد‌ها از جمله سپاه پاسداران و نیروی انتظامی فعال است و امنیت پایدار کشور مرهون تلاش نیرو‌های مسلح به ویژه فرزندان کشور در ارتش جمهوری اسلامی است که به درستی انجام وظیفه می‌کنند.

بیشتر بخوانید

او با بیان اینکه ارتش در دوران شیوع کرونا در راستای مقابله با این ویروس نیز فعالیت‌هایی دارد، اظهار داشت: ارتش ظرف دو ماه گذشته هشت بیمارستان تنفسی در کشور از جمله در استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان و قم احداث کرده است.

رحمانی با اشاره به فعالیت ۲۸ بیمارستان دائمی ارتش در سراسر کشور، افزود: علاوه‌بر آن ۱۲ هزار کادر پزشکی ارتش در تمام سراسر کشور مشغول به ارائه خدمات هستند.

فرمانده دانشگاه هوانیروز و مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، محرومیت‌زدایی را از دیگر برنامه‌های ارتش جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: در حوزه تجهیزاتی و امکاناتی، ارتش در کنار مردم از جمله مردم مناطق کمتربرخوردار است و علاوه‌بر ارائه خدمات در حوزه سلامت در بخش‌هایی نظیر آبرسانی نیز خدمت‌رسانی می‌کند.

رحمانی، خدمات‌رسانی در بخش بهداشت و درمان و مقابله با شیوع کرونا در نقاط مختلف کشور را بنا به درخواست استانداران و اعلام نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی عنوان کرد و گفت: در سفر به چهارمحال و بختیاری با سرکشی از بخش‌های مختلف اورژانس و بهداشت و درمان در خصوص رفع کمبود‌ها هر کمکی که در توان این نیرو باشد در کوتاه‌ترین زمان به مردم این استان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ن

نظر شما