شناسهٔ خبر: 49623338 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

کتب ویژه نوآموزان دوره پیش‌دبستانی در شبکه توزیع سراسری قرار گرفت

زنجان (پانا)- منابع آموزشی سال 1401-1400 مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک استان زنجان تهیه شد و در سبد توزیع مراکز پیش‌دبستانی سراسر کشور قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش زنجان، کتب ویژه نوآموزان دوره پیش دبستانی به همت اعضای کمیته تولید محتوای مقطع پیش از دبستان استان، در قالب ماموریت تولید محتوای کشوری، تهیه و با اخذ تاییدیه سازمان تالیف و پژوهش وزارت آموزش و پرورش در شبکه توزیع سراسری قرار گرفت.

صیاد سلامی؛ معاون ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش، با اعلام این مطلب افزود: دو کتاب«طبیعت رنگارنگ» و «دوست من» محتوای به روزرسانی شده‌ای است که به استناد بخشنامه 304 مورخه 23/6/1400 وزارت آموزش و پرورش موفق به دریافت مجوز و استقرار در شبکه توزیع شده است.

وی همچنین ضمن تقدیر و آرزوی موفقیت برای اعضای کمیته استانی و تشکر از حمایت‌های مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان یادآور شد که تمامی کتب دوره های پیش از دبستان 1 و 2 آماده توزیع در سراسر مناطق 14 گانه استان بوده و استفاده از هرگونه کتب یا منابع توصیه شده بدون هماهنگی و تایید اداره آموزش پیش دبستانی استان از سوی مراکز آموزشی و مهد های کودک، ممنوع است.

نظر شما