شناسهٔ خبر: 49616932 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

پلیسی که با رشوه خواری صاحب کاخی از طلا شد!+ عکس

یک پلیس راهنمایی و رانندگی در روسیه با گرفتن رشوه توانست صاحب کاخی لوکس شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، کمیته تحقیقات ملی روسیه، رئیس یک باند خلافکار را که یک پلیس روسی است، به جرم رشوه خواری بازداشت کرد و سپس متوجه شد این پلیس با گرفتن رشوه توانسته صاحب کاخی بسیار لوکس شود.

بنابر اعلام اسکای نیوز، این پلیس ارشد راهنمایی و رانندگی روسیه با نام «الکسی ساونوف» (Alexei Safonov) رئیس یک باند تبهکار است و اکنون او و ۶ نفر دیگر از اعضای این باند به جرم رشوه‌خواری در بخش جنوبی شهر «استاوروپول» در روسیه، بازداشت شده‌اند.

اکنون ویدئو‌هایی رسمی از سوی کمیته تحقیقات ملی روسیه منتشر شده که نشان می‌دهد این افسر پلیس با رشوه‌هایی که از حمل‌ونقل بار غلات گرفته، کاخی بسیار لوکس خریده است.

کاخ این افسر پلیس ارشد روسی بسیار مجلل، با اتاق‌های بسیار بزرگ و لوکس، تزئینات عجیب و غریب، سالن بیلیارد و حتی سرویس بهداشتی طلاست.

گفته می‌شود او و چند نفر دیگر از اعضای این باند تبهکار با گرفتن رشوه مقررات منطقه‌ای را نادیده می‌گرفتند و از تخلفات ایست بازرسی هم چشم‌پوشی می‌کردند.

کمیته تحقیقات ملی روسیه از نظر قدرت و نفوذ همانند «اف‌بی‌آی» در آمریکاست و درباره این پرونده اعلام کرد که این گروه در کل حدود ۱۹ میلیون روبل (تقریبا ۱۸۸ هزار پوند) رشوه دریافت کرده است.

اعضای این باند تبهکار، یک افسر راهنمایی و رانندگی، یک بازرس راهنمایی و رانندگی، و ۴ غیرنظامی گزارش شده‌اند.

همچنین یک مقام ارشد روس در این باره گفت: «پیشتر در یک عملیات گسترده‌تر، بیش از ۳۵ افسر روسی به جرم رشوه‌خواری بازداشت شدند.»

همچنین گفته می‌شود در جریان این عملیات‌ها حدود ۸۰ ملک و تعداد بسیار زیادی ماشین و اسناد گران‌قیمت ثبت شده است.

/باشگاه خبرنگاران

نظر شما