شناسهٔ خبر: 49611493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سردار دلاور القاصی مهر خبر داد:

61 قبضه سلاح غیرمجاز در ایلام کشف و ضبط شد

موج نیوز

فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح استانی مقابله با قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در ایلام خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 61 قبضه انواع سلاح غیرمجاز کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: از آنجا که وجود سلاح غیرمجاز از عوامل بسترساز جرایم خشن در سطح جامعه است و جرایمی از قبیل سرقت‌های مسلحانه، تیراندازی‌های غیرمجاز، قتل‌های مسلحانه و غیره را به دنبال دارد لذا پلیس استان با جدیت هرچه تمام‌تر با دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز  برخورد قطعانه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح 61 قبضه سلاح جنگی و  شکاری غیرمجاز کشف و51  نفر متهم نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به انهدام سه باند قاچاق سلاح و مهمات از ابتدای سال تاکنون اشاره و تصریح کرد: همکاران ما در سطح استان علاوه بر انهدام 3 باند قاچاق  سلاح و مهمات توانستند از ابتدای سال تاکنون 435 سلاح غیرمجاز  را کشف کنند.

سردار القاصی مهر به افزایش کشفیات 34 درصدی سلاح و مهمات غیرمجاز در استان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مشابه سال قبل اشاره و خاطرنشان کرد: تمام تلاش همکاران ما در استان ریشه کن کردن قاچاق سلاح و مهمات در استان است که در این راه نیازمند همکاری و همراهی خوب مردم و مسئولان هستیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پلیس با اقتدار و برابر قانون  با عاملان فروش سلاح غیرمجاز برخورد  خواهد کرد و از هم استانی های عزیز تقاضامندیم تا در صورت مشاهده این گونه موارد سریعا موضوع را به پلیس از طریق سامانه 110 در میان بگذارند.

نظر شما