شناسهٔ خبر: 49606218 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آمار کرونا همدان ۲۶ شهریور؛ ۱۰ فوتی و ۱۰۷ ابتلای جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۱۰۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند و ۱۰ مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ داده است.

صاحب‌خبر -

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی ابتلای کرونا در استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۰۷ بیمار جدید قطعی مبتلا به کرونا در استان همدان گزارش شده است.

وی افزود: مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۲۲۱ مورد بوده است که ۲۴۳ نفر در بخشی عادی و ۲۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند که حال ۶۰ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون ۲۶ هزار و ۸۵۳ نفر در استان همدان به کرونا ویروس مبتلا شدند.

طاهری با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان ۱۰ مورد فوتی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونا استان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون دو هزار و ۷۶۴ نفر رسیده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، گفت: تاکنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد یک هزار و ۳۶۸ نفر، بهار یک هزار و ۳۶۶ نفر، تویسرکان یک هزار و ۴۱۰ نفر، رزن یک هزار و ۶۳ نفر، درگزین ۳۵۱ نفر، فامنین ۳۸۱ نفر و کبودرآهنگ یک هزار و ۳۶۸ نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: تاکنون در شهرستان ملایر پنج هزار و ۱۰۸ نفر، نهاوند سه هزار و ۳۸۶ نفر و همدان ۱۰ هزار و ۴۷۱ نفر به کرونا مبتلا شدند و ۵۸۱ مورد مثبت بستری نیز در بیمارستان‌های همدان مربوط به افراد غیربومی است.

نظر شما