شناسهٔ خبر: 49605755 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

در بوستون امریکا رخ داد

راز فیلم های شیطانی یک مرد با 32 دختر یک محله در انباری / وقتی یک پسر فیلم خواهرش را دید!

رکنا: مردی شیطان صفت دختر نوجوان محله ای که در آن سکونت داشت را فریب داده و به آنان تجاوز کرده بود.

صاحب‌خبر -

همه قربانیان رایان وقتی به سنی می رسیدند که می دانستند چه بر سرشان آمده است نه تنها از ترس فیلم ها نمی توانستند شکایتی کنند بلکه با تهدیدهای مرد متجاوز تحت سلطه خواسته های غیر اخلاقی وی قرار می گرفتند.

راز این متجاوز در ایالت بوستون امریکا زمانی فاش شد که گروهی پسر بچه بازیگوش به انباری متروکه حیاط خانه رایان رفتند و با کنجکاوی به تجسس دست زدند.

این پسربچه ها با پیدا کردن یکسری فیلم و سی دی آنها را برداشته و وقتی به تماشایش نشستند برادر یکی از دختران نوجوان، خواهرش را شناخت و به پدرو مادرش خبر داد.

با شکایت پدر این دختر ب که لورا نام دارد و الان 19 ساله است پلیس خیلی زود مرد متجاوز را بازداشت کرد و در بازرسی از انباری اش و بازبینی فیلم ها توانست 32 دختر را که تن به خواسته های این شیطان داده بودند را شناسایی کند.

همه دختران که هنوز از مرد همسایه وحشت داشتند ادعا کردند در نوجوانی مرد متجاوز به بهانه های مختلف آنها را به خانه برده و از صحنه تجاوز نیز فیلمبرداری کرده است.

سالمن که 20 ساله است و از همه دخترها بزرگتر بوده ودر زمان نخستین تجاوز هم مقاومت کرده است به بازرس پلیس گفت:من را به بهانه آموزش گیتار به خانه اش برد و بعد خواست رابطه داشته باشیم من غافلگیر شده بودم اما می دانستم نباید این کار را بکنم و جواب منفی دادم ناگهان به سمتم حمله کرد و به من تجاوز کرد و وقتی با گریه گفتم او را لو می دهم فیلمی را نشان داد که از لحظه تجاوز گرفته بود بعد گفت آبرویم را خواهد برد من هم از آن به بعد هر وقت صدایم می زد از ترس نزدش می رفتم و در 15 سالگی جنینم را هم با کمک رایان سقط کردم.

رایان نیز در دفاعیاتش گفت:پدرو مادرم کار می کردند و من فقط تنها فیلم های مبتذل تماشا می کردم و همین وسوسه ها باعث شد دختر بچه ها را فریب دهم و بعد از آن دیگر نمی توانستم ترک عادت کنم و به کارهایم ادامه دادم.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • برملا شدن راز مرگ جنازه نشسته مرد تهرانی روی صندلی اتوبوس

    برملا شدن راز مرگ جنازه نشسته مرد تهرانی روی صندلی اتوبوس

آیا این خبر مفید بود؟
5 0

نظر شما