شناسهٔ خبر: 49605623 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دلیل لغو کنفرانس خبری اینزاگی چیست؟

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در آستانه دیدار برابر بولونیا کنفرانس خبری برگزار نخواهد کرد چرا که تقویم این تیم بسیار فشرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در چارچوب مسابقات هفته چهارم لیگ ایتالیا فردا در ورزشگاه سن سیرو میزبان بولونیا خواهد بود. این در حالی است که این تیم دو شب قبل در همین ورزشگاه و در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید به میدان رفت و با یک گل شکست خورد.

کوریره دلو اسپرت خبر داده که اینزاگی کنفرانس خبری پیش از بازی برابر بولونیا برگزار نخواهد کرد چرا که تقویم این تیم بسیار فشرده است و او در طول چند روز آینده بارها با رسانه‌ها گفتگو خواهد کرد. آنها سه شنبه هفته آینده نیز باید مسابقه خود در هفته پنجم سری A را برابر فیورنتینا و در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار کنند.

 

 

این در حالی است که سینیسا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا، کنفرانس خبری در آستانه دیدار تیمش برابر اینتر برگزار کرده و به شاگردان اینزاگی هشدار داد که این تیم برای پیروزی برابر اینتر قدم به ورزشگاه خانگی این تیم خواهد گذاشت. او همچنین تاکید کرد که دلیلی ندارد مارکو آرناتوویچ، مهاجم سابق اینتر، تلاشی برای اثبات خود کند و فردا نیز در ترکیب ثابت برابر باشگاه سابق خود قرار خواهد گرفت.

اینتر در سه هفته قبلی لیگ ایتالیا برابر جنووا و هلاس ورونا به برتری 0-4 و 1-3 رسید و در هفته گذشته برابر سمپدوریا به تساوی 2-2 رسید تا با هفت امتیاز از سه بازی در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته باشد. آنها در دو هفته آینده نیز روبروی فیورنتینا و آتالانتا به میدان خواهند رفت و سپس بار دیگر در لیگ قهرمانان این بار برابر شاختار دونتسک قرار می‌گیرند.

نظر شما