شناسهٔ خبر: 49605579 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جزئیات حمله با سلاح سرد به سردبیر مشرق نیوز از زبان پلیس

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت درباره جزئیات حادثه زورگیری از سردبیر مشرق نیوز توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص خبری مبنی بر زورگیری از سردبیر مشرق نیوز اظهار داشت: موارد مورد بررسی قرار گرفت و ماموران طبق دستور قضایی فردی که آسیب دیده بود را به کلانتری دعوت کردند.

وی گفت: فرد مذکور در بیان اظهارات خود ضمن صورتجلسه اعلام کرد که روز چهارشنبه هنگام خروج از منزل متوجه دعوایی در بیرون از منزل می‌شود، بنابراین چند دقیقه‌ای تأمل کرده و صحنه را نگریسته و سپس به راه خود ادامه می‌دهد که در فاصله ۵۰ تا ۱۰۰ متر از محل درگیری احساس می‌کند که دو نفر سوار بر یک موتور از درگیری به سمت وی می‌آیند که احساس ترس کرده و اقدام به فرار می‌کند که به واسطه عدم توانایی در کنترل موتورسیکلت به زمین می‌خورد و آسیب می‌بیند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: فرد مضروب در اظهاراتش گفت که نفرات با دسته چاقو ضرباتی را به بازوی وی وارد می‌کنند که منجر به جراحت شدید از ناحیه بازو می‌شود.

وی گفت: نامبرده پس از مراجعه به کلانتری به پزشک قانونی جهت تشخیص میزان دقیق آسیب‌ دیدگی مراجعه می‌کند.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان این مطلب که بحث سرقت در این پرونده کاملا منتفی است خاطرنشان کرد: علت اینکه چرا این افراد از دعوا جدا شده و به سمت این شخص آمده اند در دست بررسی است؛ همچنین ضاربین هم تحت تعقیب قضایی و انتظامی قرار دارند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما