شناسهٔ خبر: 49605265 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمایت از واحد‌های صنعتی کردستان برای حضور در نمایشگاه سوریه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان از حمایت مالی ۱۰۰ درصدی واحد‌های صنعتی استان برای حضور در نمایشگاه دائمی سوریه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،احمد خسروی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان اظهار داشت: یکی از مهمترین فعالیت‌ها برای معرفی محصولات باکیفیت تولیدی استان در بازار‌های خارجی و افزایش صادرات آن‌ها شرکت در نمایشگاه‌های برپا شده در دیگر کشور‌های دنیا است.

او  با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌ها و برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان در کنار تجهیز شهرک‌ها و تامین زیرساخت‌ها برای ایجاد واحد تولیدی حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی و ملی است، افزود: در این راستا سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از واحد‌های صنعتی شرکت کننده در نمایشگاه دائمی سوریه به طور ۱۰۰ درصدی حمایت مالی می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با اشاره به اینکه این نمایشگاه در آذرماه سال جاری برپا می‌شود، اضافه کرد: صاحبان صنایع و علاقمندان برای حضور و اخذ غرفه تا ۱۵ مهرماه فرصت دارند نسبت به تکمیل ثبت نام خود در این نمایشگاه اقدام کنند.

خسروی با بیان اینکه صنعتگران استان هم که تمایل به شرکت در این نمایشگاه دارند مورد حمایت قرار می‌گیرند، یادآور شد: شرکت در این نمایشگاه فرصت مطلوبی برای تولیدکنندگان و صنعتگران استان ما که از مزیت مرز هم برخوردار بوده است و می‌توانند از این شرایط برای رونق صادرات تولیدات خود به نحو احسن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ک

نظر شما