شناسهٔ خبر: 49604694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان ثامن الحجج(ع) آران و بیدگل

آیین تکریم و معارفه سرپرست پیشین و جدید بیمارستان ثامن الحجج(ع) آران و بیدگل برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، آیین تکریم و معارفه سرپرست پیشین و جدید بیمارستان ثامن الحجج(ع) شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.


در این مراسم که در سالن اجتماعات بیمارستان ثامن الحجج(ع) برگزار شد، دکتر حاجی جعفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان،دکتر اعظم باقری رئیس شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آران و بیدگل و جمعی از مدیران و کارشناسان و پرسنل بیمارستان حضور داشتند.


دکتر اعظم باقری رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از زحمات بی دریغ دکتر کبرایی سرپرست پیشین این بیمارستان تقدیر کرد و وی را فردی با اخلاص، تلاشگر و کوشا دانست و حضور وی از ابتدای فعال سازی بیمارستان را بسیار موثر خواند.


در ادامه این جلسه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با آرزوی موفقیت برای سرپرست پیشین و فعلی این بیمارستان، خدمت در این برهه از زمان در مراکز درمانی را نمادی از جهاد و ایثار دانست.


دکتر حاجی جعفری با اشاره به خدمات انجام شده در طول چندماه گذشته و حجم زیاد مراجعین و رضایت مندی بالای بیماران ، از تلاش های ارزنده تمامی پرسنل این مرکز تشکر و قدردانی کرد.


در ادامه این مراسم از زحمات دکتر مجید کبرایی تشکر و قدردانی شد و  دکتر سادات رضوی به عنوان سرپرست جدید این بیمارستان معرفی شد.

پایان پیام/513

نظر شما