شناسهٔ خبر: 49603957 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ قهرمانان و جام ملت ها

خوشحالی سعودی‌ها از تقابل پرسپولیس با الهلال | صدری: پرسپولیس قدرت اول غرب آسیا است

به گزارش فارس، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رقیب الهلال شد.

صاحب‌خبر -

در همین رابطه سایت «سعودی اسپورت» به نداشتن بازی رسمی پرسپولیس تا بازی با الهلال پرداخت و نوشت: ایران بلیت راه یابی به مرحله بعد را به الهلال مقابل پرسپولیس داد.

سعودی ها از نداشتن بازی رسمی پرسپولیس پیش از دیدار با الهلال در آسیا خوشحالی کردند.

پرسپولیس الهلال در لیگ قهرمانان آسیا,فینال غرب آسیا

این رسانه سعودی دیر شروع شدن فصل جدید لیگ برتر ایران را کاملا به نفع الهلال دانست و به همین خاطر سرخ پوشان پایتخت هیچ بازی رسمی پیش از دیدار با الهلال انجام نمی دهند و باید خود را با دیدارهای تدارکاتی برای این بازی حساس آماده کنند.

جزئیات حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس-الهلال

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۴ مهر در ورزشگاه الملز ریاض میهمان الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

طبق اعلام رسمی AFC مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی با حضور ۶۰ درصد تماشاگران برگزار می شود. ورزشگاه الملز ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر گنجایش دارد و ۶۰ درصد گنجایش این ورزشگاه ۱۴ هزار نف را شامل می شود. طبق اعلام AFC حضور تماشاگران برای هر تیم ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه است.

بدین ترتیب حدود ۷ هزار تماشاگر سعودی برای تماشای بازی با پرسپولیس به ورزشگاه خواهند رفت. ۷ هزار جایگاه دیگر متعلق به پرسپولیس خالی خواهد ماند.

 صدری: پرسپولیس قدرت اول غرب آسیا است/ توانایی های ما برای سایر باشگاه‌ها آرزو به حساب می آید

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما، قدرت اول منطقه غرب آسیا است و توانایی‌هایی دارد که برای سایر باشگاه‌ها، آرزو به حساب می‌آید. 

پرسپولیس الهلال در لیگ قهرمانان آسیا,فینال غرب آسیا

به گزارش فارس، سید مجید صدری درباره شرایط قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل پرسپولیس با الهلال عربستان در این مرحله، اظهار داشت: تنها سه تیم غیر از پرسپولیس در منطقه غرب آسیا باقی مانده بودند و طبیعتا ما باید به مصاف یکی از آنها می‌رفتیم. قرعه‌کشی انجام شد و حالا الهلال عربستان حریف ماست. 

وی ادامه داد: معتقدم تیم ما، قدرت اول منطقه غرب آسیاست و توانایی‌هایی دارد که برای سایر باشگاه‌ها، آرزو به حساب می‌آید. می‌توانیم با توجه به پتانسیل هواداران در فضای مجازی، دانش مربیان و تلاش خالصانه‌ای که بازیکنان نشان می‌دهند، به همه اهداف‌مان برسیم. انگیزه اصلی پرسپولیس، صعود به فینال است و برای این هدف، تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم. این موضوع می‌تواند همه پرسپولیسی‌ها را به افزایش میزان حمایت‌ها از تیم، دلگرم کند. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بعد از قرعه‌کشی، فضای جالبی را شاهد بودیم و هواداران پیام‌های زیادی برای من ارسال کردند. این موضوع نشان از اهمیت بالای رقابت‌های بین‌المللی برای هواداران پرسپولیس دارد. باید به خودمان افتخار کنیم که طرفدار چنین تیم قدرتمندی هستیم؛ تیمی که هر سال، هیجان بازی در بالاترین سطح قاره را تجربه می‌کند.

صدری در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: در بخش مدیریت باشگاه، تلاش‌های خود را به کار می‌بندیم تا از پرسپولیس بهترین حمایت‌ها را داشته باشیم و از سوی دیگر، بازیکنان، مربیان و همه اعضای تیم هم نسبت به ادامه رقابت‌ها انگیزه و هدف مشترکی برای کسب افتخارات جدید دارند. امیدوارم بهترین اتفاقات برای پرسپولیس رقم بخورد.

نظر شما