شناسهٔ خبر: 49602305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پلیس زرادخانه سلاح‌های غیرمجاز کرمانشاه را زد!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۲ قبضه سلاح غیرمجاز و ۳۸۷ عدد فشنگ در شهرستان های قصرشیرین، کنگاور و کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس خبر داد. در این راستا ۶ نفر دستگیر و ضمن معرفی به دستگاه قضائی، خودروهای آن ها نیز توقیق و روانه پارکینگ شد.

صاحب‌خبر -

 سرهنگ «محمدرضا آمویی» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص جزییات این خبر، اظهار داشت: در ماموریت نخست، ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به ۳ دستگاه خودرو سواری مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از خودروهای توقیفی، ۹ قبضه سلاح شامل ۷ قبضه کلت و ۲ قبضه اسلحه شکاری، ۳۲۴ عدد فشنگ، ۲ عدد وسایل دفاع شخصی فاقد مجوز و یک دستگاه گنج یاب شدند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: در این راستا ۵ نفر دستگیر و ضمن معرفی به دستگاه قضایی، خودروهای آن‌ها نیز توقیق و روانه پارکینگ شد.

کشف ۱۰ قبضه اسلحه در قصرشیرین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به کشفیات اسلحه در قصرشیرین نیز اشاره کرد و گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی این شهرستان از ورود تعدادی سلاح غیرمجاز از نقاط مرزی به کشور رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی قاچاقچیان اسلحه شدند اما آن ها با دیدن ماموران و به جا گذاشتن سلاح های غیرمجاز اقدام به فرار کردند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۱۰ قبضه سلاح شکاری، ۲۱ تیغه خشاب و ۵۸ عدد فشنگ کشف شد.

کشف سلاح‌های شکاری در کرمانشاه توسط پلیس امنیت عمومی

این مقام انتظامی همچنین به ماموریت سوم نیز اشاره کرد و گفت: در این عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان از نگهداری تعدادی سلاح غیرمجاز در یک واحد سرایداری واقع در محور کرمانشاه - کامیاران مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی محل دقیق نگهداری سلاح های غیرمجاز را واقع در دهکده گلستان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازری های لامز انجام که در نهایت منجر به کشف ۳ قبضه اسلحه شکاری و ۵ عدد فشنگ شد.

سرهنگ آمویی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

انتهای پیام/ح/

نظر شما