شناسهٔ خبر: 49602071 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مرگ دختربچه هفت ساله به‌دلیل سقوط از طبقه پنجم/کشف ۲۲ قبضه سلاح غیرمجاز

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از مرگ دختربچه هفت ساله به‌دلیل سقوط از طبقه پنجم یک واحد مسکونی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع پلیس از وقوع یک حادثه منجر به فوت در بلوار مصطفی امامی شهر کرمانشاه، گروهی از ماموران در محل حاضر شدند.

او گفت : پس از حضور ماموران کلانتری ۲۲ بهمن در محل، مشخص شد دختر بچه هفت ساله‌ای به نام "آنیا" که سابقه بیماری صرع داشته از بالکن منزلشان واقع در طبقه پنجم یک ساختمان به پایین سقوط کرده است.

دلیری افزود: این دختر بچه متاسفانه به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه با ابراز تاسف از وقوع این حادثه ناگوار و توصیه به والدین برای نصب حفاظ در بالکن منزل و مراقبت بیشتر از فرزندان خود، افزود: جسد این کودک هفت ساله به پزشکی قانونی منتقل شد.

سلاح و فشنگ های غیرمجاز کشف شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۲ قبضه سلاح غیرمجاز و ۳۸۷ عدد فشنگ در شهرستان‌های قصرشیرین، کنگاور و کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

محمدرضا آمویی گفت: در مأموریت نخست، مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه خودرو سواری مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو‌های توقیفی، ۹ قبضه سلاح شامل هفت قبضه کلت و ۲ قبضه اسلحه شکاری، ۳۲۴ عدد فشنگ، ۲ عدد وسایل دفاع شخصی فاقد مجوز و یک دستگاه گنج یاب شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این راستا پنج نفر دستگیر و ضمن معرفی به دستگاه قضائی، خودرو‌های آن‌ها نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

کشف ۱۰ قبضه اسلحه در قصرشیرین

او به کشفیات اسلحه در قصرشیرین اشاره کرد و گفت: پس از اطلاع مأموران انتظامی این شهرستان از ورود تعدادی سلاح غیرمجاز از نقاط مرزی به کشور رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی قاچاقچیان اسلحه شدند، اما آن‌ها با دیدن مأموران و به جا گذاشتن سلاح‌های غیرمجاز اقدام به فرار کردند.

آمویی گفت: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ قبضه سلاح شکاری، ۲۱ تیغه خشاب و ۵۸ عدد فشنگ کشف شد.

کشف سلاح‌های شکاری در کرمانشاه توسط پلیس امنیت عمومی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه به مأموریت سوم اشاره کرد و گفت: در این عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از نگهداری تعدادی سلاح غیرمجاز در یک واحد سرایداری واقع در محور کرمانشاه - کامیاران مطلع شدند.

او افزود: مأموران با انجام کار‌های اطلاعاتی محل دقیق نگهداری سلاح‌های غیرمجاز را واقع در دهکده گلستان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم انجام که در نهایت منجر به کشف سه قبضه اسلحه شکاری و پنج عدد فشنگ شد.

آمویی از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

۲ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: ۲هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی کشف و توقیف شد.

منصور محمدی افزود: ماموران پلیس آگاهی گیلانغرب حین گشت زنی به یک دستگاه نیسان حامل سوخت مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۲۰۰ میلیون ریال است، کشف شد.

فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و برای صدور حکم با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد .

انتهای پیام/د

نظر شما