شناسهٔ خبر: 49601746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرماندهی انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

کشف ۲۲ قبضه اسلحه غیرمجاز در کرمانشاه

کرمانشاه- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از کشف 22 قبضه سلاح غیرمجاز و 387 عدد فشنگ در شهرستان های قصرشیرین، کنگاور و کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مأموریت نخست، مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه خودرو سواری مشکوک و جهت بازرسی آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از خودروهای توقیفی، ۹ قبضه سلاح شامل هفت قبضه کلت و ۲ قبضه اسلحه شکاری، ۳۲۴ عدد فشنگ، ۲ عدد وسایل دفاع شخصی فاقد مجوز و یک دستگاه گنج یاب شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا پنج نفر دستگیر و ضمن معرفی به دستگاه قضائی، خودروهای آنها نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

کشف ۱۰ قبضه اسلحه در قصرشیرین

وی به کشفیات اسلحه در قصرشیرین نیز اشاره کرد و گفت: پس از اطلاع مأموران انتظامی این شهرستان از ورود تعدادی سلاح غیرمجاز از نقاط مرزی به کشور رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی قاچاقچیان اسلحه شدند اما آنها با دیدن مأموران و به جا گذاشتن سلاح‌های غیرمجاز اقدام به فرار کردند.

آمویی خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ قبضه سلاح شکاری، ۲۱ تیغه خشاب و ۵۸ عدد فشنگ کشف شد.

کشف سلاح‌های شکاری در کرمانشاه توسط پلیس امنیت عمومی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه همچنین به مأموریت سوم نیز اشاره کرد و گفت: در این عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از نگهداری تعدادی سلاح غیرمجاز در یک واحد سرایداری واقع در محور کرمانشاه - کامیاران مطلع شدند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی محل دقیق نگهداری سلاح‌های غیرمجاز را واقع در دهکده گلستان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم انجام که در نهایت منجر به کشف سه قبضه اسلحه شکاری و پنج عدد فشنگ شد.

آمویی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

نظر شما