شناسهٔ خبر: 49601514 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

سه خبر از نیروی انتظامی شرق تهران؛

واحدغیرمجاز تولید پودر چربی در ورامین پلمب شد

جانشین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران گفت: یک واحد غیرمجاز تولید پودر چربی مصرفی دامداری‌ها در ورامین شناسایی و پلمب شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد زرینی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شرق تهران در راستای بازدید از صنوف مختلف، از فعالیت یک واحد غیرمجاز تولید پودر چربی در منطقه جوادآباد ورامین مطلع شده و رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی با همراهی کارشناسان دامپزشکی با حضور در محل و بازرسی از بخش‌های مختلف مقادیر زیادی پودر کلسیم، پودر چربی خالص و گلوتن چربی را کشف کردند.

جانشین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران با اشاره به پلمب این واحد گفت: ارزش کالاهای مکشوفه بر اساس نظر کارشناسان بالغ بر هشت میلیارد ریال برآورد شده که در رابطه با آن پرونده تشکیل و یک نفر متهم به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

سارق دریچه‌های آب و فاضلاب در ورامین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: سارق دریچه‌های آب و فاضلاب شهر ورامین که با این اقدام مجرمانه، مشکلات عدیده‌ای شرکت آّبفا، مردم و رانندگان خودروهای به وجود آورده بود دستگیر شد.

سرهنگ جعفر شمس بیرالوند گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر سرقت دریچه‌های چدنی آب و فاضلاب و مخابرات در سطح بخش جوادآباد ورامین و روستاهای تابعه، رسیدگی به این پرونده در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری با انجام فعالیت‌های گسترده پلیسی و اقدامت فنی اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه، سارق را با هویت مشخص شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

شمس بیرالوند اظهار داشت: متهم که از سارقان سابقه‌دار است، در تحقیقات به عمل آمده به ۱۲ مورد سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب و مخابرات در سطح ورامین اعتراف کرد.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به منظو سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

۵۳ معتاد متجاهر در قرچک جمع‌آوری شدند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ۵۳ معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق جرم‌خیر از سطح شهرستان قرچک جمع‌آوری شدند.

سرهنگ نجم‌الدین مرادی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران پلسی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران با همراهی یگان‌های انتظامی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز شهرستان را عملیاتی کردند.

وی گفت: هدف از اجای این طرح، اجرای مصوبات شورای پیشگیری از سرقت و پاکسازی مناطق آلوده از وجود معتادان پرخطر است که در اجرای آن، ۵۳ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به منظو درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

مرادی با تقدیر مردم در همراهی با طرح‌های انتظامی، از شهروندان خواست تا ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موارد را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به اطلاع نیروی انتظامی برسانند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد./ مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران

نظر شما