شناسهٔ خبر: 49600514 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پیروانی:‌ فدراسیون بدهکار به ویلموتس چگونه دو مربی خارجی جذب کرد؟

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت:آقایانی که اجازه نمی دهند بازیکن خارجی جذب کنیم پاسخ بدهند آیا فدراسیون فوتبال به ویلموتس بدهکار نیست و پرونده ندارد، پس چطور خودشان برای تیم ملی 2 مربی خارجی جذب کردند؟

صاحب‌خبر -

جی پلاس، افشین پیروانی درباره رویارویی پرسپولیس مقابل الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:‌ مقابل تیم قوی استقلال تاجیکستان که در خانه خودش و در چمن مصنوعی میزبان ما بود در شرایطی سخت توانستیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم و به مرحله بعدی برویم. باید به باشگاه پرسپولیس، کادرفنی، بازیکنان زحمتکش و قوی مان و همچنین هواداران عزیزمان یک تبریک ویژه بگویم. شرایط سخت بود اما به مرحله بعدی رفتیم.

وی ادامه داد: امروز هم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد. هرچند برای ما فرقی نمی‌کرد در این مرحله با کدام تیم بازی کنیم زیرا فینالیست دو دوره از سه دوره اخیر هستیم و مقابل هر تیمی قرار می‌گرفتیم بازی سختی داشتیم. همه تیم‌ها قوی هستند که به این مرحله رسیده اند. مطمئن باشید برای بهترین بازی و نمایش، تمام تلاش خود را می‌کنیم.

مدیر تیم پرسپولیس درباره گلایه‌های این باشگاه نسبت به ممنوعیت پرسپولیس از جذب بازیکن خارجی توضیح داد: هرچند تیم الهلال خیلی پرستاره است اما در تیم ما همه ستاره هستند. کادر فنی قوی و موفقی داریم اما سوال من این است چگونه سال گذشته قانونی وضع شد که همه تبعیت کردند اما امسال ناگهان گفتند تیم های پولدار و سرمایه‌دار می‌توانند بازیکن خارجی جذب کنند؟ دیدید مربی و بازیکن خارجی آوردند.

پیروانی ادامه داد: در حق تیم ما اجحاف شده و خواهش می‌کنم اسم لیگ را تغییر داده و نام آن را لیگ سرمایه داری بگذارند. پرسپولیس با این همه هوادار نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد. بحث‌شان هم این بود که پرونده وجود دارد و باید آبروداری شود. سوال من این است آقایانی که این تصمیم را گرفتید پاسخ بدهند آیا فدراسیون فوتبال به ویلموتس بدهکار نیست و پرونده ندارد؟ آنجا آبروی کسی نرفته  است؟ سوال بعدی من این است چگونه تیم ملی بزرگسال سرمربی خارجی دارد و برای تیم امید مربی خارجی می آورند؟

وی در گفت و گو با اخبار ورزشی شبکه سه افزود: ما هم می توانستیم با تمام قدرت به آسیا برویم و خواهش کردیم اجازه بدهند طبق درخواست یحیی گل محمدی یک بازیکن خارجی بگیریم. ما با نام ایران در مسابقات شرکت می کنیم. فدراسیون گذشته نتوانست از حق میزبانی ما دفاع کند و دو سال است بدون میزبانی در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم. اکنون هم شرایط به شکلی است که رقابت یکسان نیست. تیم های پولدار و صنعتی خوب بازیکن می گیرند و رقابت نابرابر است.

مدیر پرسپولیس درباره برنامه‌های آماده سازی این تیم برای دیدار با الهلال گفت: طبق برنامه ریزی خوبی که شده نه قبل از دیدار با استقلال تاجیکستان بازی رسمی داشتیم و قبل از 24 مهر که بازی مان با الهلال در آن روز برگزار می‌شود هم لیگ شروع نشده و بازی رسمی نداریم. کادرفنی نسبت به شرایط موجود دنبال این است که 3-2 بازی تدارکاتی خوب با تیم‌های لیگ برتری داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم از حق فوتبال‌مان دفاع کرده و به نتیجه خوبی برسیم.

برچسب‌ها:

نظر شما