شناسهٔ خبر: 49599671 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برنامه فدراسیون کشتی برای تمامی رده های سنی/ امامی: تغییرات کادر فنی کشتی آزاد با تشخیص فدراسیون بود

سخنگوی فدراسیون کشتی از برنامه‌های این فدراسیون برای تمامی رده‌های سنی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی بابیان این مطلب اظهار داشت: تلاش شد تا برنامه‌های رده‌های مختلف به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های به وجود آمده اجرایی شود و یکی از آن‌ها با برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی کشتی در آستانه‌ی حضور در رقابت‌های المپیک بود که خوشبختانه توانستیم با کسب مجوز‌های لازم از اوایل مهرماه سال گذشته کار را آغاز کنیم.

امامی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی که انجام شد، مراحل مختلف اردو‌ها و چرخه‌ی انتخابی برگزار شد و کشتی گیران نیز به تورنمنت‌های تدارکاتی، مسابقات کسب سهمیه و رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شدند و پس از آن نیز تیم‌های ما درالمپیک توکیو شرکت کردند.

وی ادامه داد: به دلیل فاصله‌ی کم رقابت‌های جهانی نروژ با المپیک توکیو، بلافاصله پس از بازگشت کشتی گیران از ژاپن اردو‌های تیم‌های ملی آغاز شد و با تشخیص فدراسیون و به دلایل نتایج کسب شده و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد، تغییراتی نیز در کادر فنی این تیم به وجود آمد.

سخنگوی فدراسیون گفت: در حال حاضر نیز شرایط اردو‌های تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی مطلوب است و فدراسیون تمام تلاش خود را کرده است تا کشتی گیران و مربیان بدون دغدغه و با آرامش در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی که به تازگی افتتاح شد، خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی نروژ که تا دو هفته دیگر آغاز می‌شود، آماده کنند.

امامی در مورد سایر رده‌های سنی گفت: با پیگیری‌های که انجام شد موفق به کسب مجوز برگزاری رقابت‌های انتخابی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان شدیم و تیم‌های ما نیز در رقابت‌های جهانی مجارستان و روسیه شرکت کردند.

وی ادامه داد: برای فدراسیون برگزاری مسابقات رده‌ی سنی نونهالان از اهمیت بالایی برخوردار است و با تلاش‌هایی که انجام شد رقابت‌های قهرمانی کشور کشتی آزاد و فرنگی در این رده‌ی سنی، مهرماه سال جاری در استان لرستان برگزار خواهد شد.

امامی تصریح کرد: کشتی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و دوری کشتی گیران از تمرینات، عقب افتادگی دارد که باید جبران شود و با توجه به روند واکسیناسیون سراسری امید می‌رود که در ماه‌های آینده شرایط کشور از نظر درگیری با ویروس کرونا بهتر شود و با باز شدن کامل سالن‌های کشتی شاهد به جریان افتادن خون به رگ‌های کشتی کشور باشیم.

سخنگوی فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون برای تمامی رده‌ها برنامه دارد و برنامه‌های تیم‌های نوجوانان و جوانان از نیمه دوم سال آغاز خواهد شد و با توجه به اتمام قرارداد سرمربیان این تیم ها، فدراسیون درنظر دارد با توجه به شرایط هر تیم، تصمیم گیری لازم را به عمل آورد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما