شناسهٔ خبر: 49598893 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

امید بارسلونا به جذب پوگبا به عنوان بازیکن آزاد

مدیران بارسلونا امیدوار هستند که بتوانند پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد، را در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه اسپانیایی پس از جدایی لیونل مسی، فوق ستاره خود، به دنبال بازسازی دوباره این تیم هستند و پوگبا که کمتر از یک فصل از قراردادش با یونایتد باقی مانده جز گزینه‌های بارسا برای پر کردن جای این بازیکن است.

سان مدعی شده که نام پوگبا در مکالمات مطرح شده بین مینو رایولا، مدیربرنامه این بازیکن، و خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، مطرح شده است. این مدیربرنامه به لاپورتا خبر داده که بدون شک باشگاه‌های بسیاری خواهان جذب او هستند و پیشنهادهای بسیاری برای این بازیکن مطرح خواهد شد.

 

 

با این حال مدیر برنامه بازیکن فرانسوی به مدیران بارسلونا خبر داده که اگر پیشنهادی برای خرید این بازیکن ارسال کنند، اون تمام تلاشش را برای متقاعد کردن پوگبا می‌کند تا او فصل آینده با پیراهن این تیم و در نوکمپ به میدان برود.

اگر بارسا تصمیم به ارائه پیشنهاد برای این بازیکن بگیرد، به احتمال بسیار زیاد رقبایی چون رئال مادرید و پاری سن ژرمن را پیش رو خواهد داشت. یوونتوس نیز دیگر تیمی است که جز گزینه‌های احتمالی پوگبا برای فصل آینده به حساب می‌آید. با این حال شرایط مالی بارسا و یوونتوس باعث شده که احتمال موفقیت آنها در این رقابت از پاری سن ژرمن و حتی رئال مادرید نیز کمتر باشد. پی اس جی در این تابستان نیز قصد جذب این بازیکن را داشت اما پیوستن ناگهانی مسی به جمع بازیکنان این تیم باعث شد که آنها تصمیم بگیرند برای جذب هافبک فرانسوی تا تابستان آینده صبر کرده و او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

نظر شما